ارزهای دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

معرفی ارز دیجیتال انکر (ANKR)

رمزارز انکر کوین را می‌توان نوعی بستر مدیریتی بسیار مناسب برای محاسبات ابری دانست که به نوبه خود می‌تواند یک اکوسیستم از سیستم‌های درخواست کننده منابع، ارایه دهنده آن، توسعه دهنده برنامه و موارد مشابه به آن در اختیار شما قرار دهد.

ارز دیجیتال انکر کوین علاقه مند به این روش است که بتواند خدمات ابری مبتنی بر کانتینر با استفاده از منابع مشترک ایجاد کند. مشخصه‌ای که به نوبه خود توانسته به میزان بسیار زیادی موفق و کاربردی باشد. به کار گیری بیش از ۱۰۰ نوع گره بلاک چینی به نوبه خود باعث می‌شود تا بتوانید داده‌ها را بهتر پردازش کرده و به میزان بسیار زیادی سریعتر و بهتر از قبل اطلاعات و یا تراکنش‌ها را ارزیابی و آن‌ها را انجام دهید.

آن دسته از افرادی که توکن Ankr coin را دارند، می‌توانند به لطف محاسبات ابری این رمز ارز از منابع مربوط به فرایندهای حسابرسی بی کار استفاده کنند.

این رمز ارز قصد دارد تا اقتصاد مشترک متشکل از زیر ساخت ابری به لطف قدرت پردازش بی کار ایجاد کند. در این زمینه نیز پشتیبانی‌های بسیار زیادی توسط تیم طراح این رمز ارز صورت می‌گیرد. عاملی که می‌تواند این رمز ارز را نسبت به نمونه‌های مشابه خود برتر کند، منحصر به فرد بودن عملکرد آن است.

کمتر ارز دیجیتال مشابهی با آنکر کوین می‌توان پیدا کرد که در زمینه ایجاد فضای ابری در دنیای کریپتوکارنسی فعالیت کرده باشد. این رمز ارز با کارایی خاص خود نوید دیدی روشن از آینده خود به سرمایه گذاران و علاقه مندان به سرمایه گذاری در زمینه خود به وجود آورده است.

نحوه پیدایش رمزارز انکر

شبکه Ankr در سال ۲۰۱۷ در دانشگاه برکلی در کالیفرنیا به عنوان یک پلتفرم محاسباتی توزیع شده که از فناوری های بلاکچین بهره می بره تأسیس شد. چندلر سونگ (Chandler Song)، اصلی ترین بنیانگذار، به عنوان مهندس فناوری اطلاعات در خدمات وب آمازون کار می کرد و به عنوان مدیر عامل شرکت فعالیت می کند، در حالی که بنیان گذار دیگر این ارز آقای رایان فانگ (Ryan Fang) به عنوان یک بانک دار سرمایه گذاری در مورگان استنلی کار می کرد.

چندلر سانگ در سال اول تحصیل خود در سال ۲۰۱۴ رایان فانگ را به بیت کوین و بلاک چین تشویق کرد به طوری که اصرار کرد تا ۲۲بیت کوین را با هم خریداری کنند. بالاخره در سال ۲۰۱۷، همان بیت کوین ها باعث شد که بودجه پروژه آنکر را تأمین کنند.

این دو نفر با هم، پتانسیل بازار رایانش ابری را به عنوان زیرساختی که می تواند نوآوری جهانی را متحول کند عنوان کردند و این امر آن ها را به ساختن ابر ارزان تر و غیرمتمرکز سوق داد. در حال حاضر هم شرکت ankr بیش از ۲۸ نیرو فوق العاده دارد که در حال توسعه  دادن پروژه ها هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا