ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

ورود بیت کوین به صرافی ها حداقلی شد! کمترین میزان در ۶ ماه گذشته ثبت شد

تازه ترین داده های پلتفرم تحلیل داده سانتیمنت (Santiment) حاکی از آن هستند که در سطح قیمت فعلی، ورودی بیت کوین به صرافی ها به پایین ترین سطح خود از اوایل ژانویه (اواسط دی ۹۹) تاکنون رسیده است. این شرکت تحلیلی صبح روز دوشنبه در توئیتر خود اعلام کرد:

پایین ترین سطح ۶ ماهه ورودی بیت کوین یک سیگنال امیدوار کننده است، زیرا به طور کلی نشان می دهد که خطر عمده فروش گسترده BTC کاهش یافته است.

در اوایل ماه می جریان ورودی این ارز به صرافی ها افزایش یافت که احتمالاً پیش درآمد آغاز فشار فروش شدید بیت کوین تا اواسط ماه بوده است.

داده های جریان ورودی به صرافی ها معیار مهمی برای نظارت بر مسیر حرکات قیمت بیت کوین در کوتاه مدت و میان مدت ​​است. جریان خالص ورودی اغلب پیش بینی کننده یک فشار فروش شدید است زیرا سرمایه گذاران بیشتری، احتمالاً به منظور فروش، دارایی های خود را از کیف پول های سرد به صرافی ها منتقل می کنند.

در حالی که بیت کوین در یک روند نزولی متوسط ​​باقی مانده است، سرمایه گذاران دلایل بیشتری برای داشتن یک دیدگاه صعودی پیدا می کنند. سرعت پذیرش بیت کوین در کشورهایی مانند آمریکای لاتین، تغییر قابل پیش بینی مکان استخراج ارز از چین به مناطق دیگر جهان و نشانه های فزاینده ای که در مورد کف سازی بازار به چشم می خورند، همگی از دلایلی هستند که می توانند باعث خوش بینی نسبت به اوضاع شوند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا