ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین، ۲۲ تیر ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین در حال پایین آمدن است، آلت کوین ها را به سطح حمایت مهم می رساند و تصمیم معامله گرانی را که به دنبال یک تغییر صعودی بودند، آزمایش می کند.

سقف بیت کوین (BTC) در چند روز گذشته کمتر تغییر کرده است، که یک نشانه منفی است زیرا نشان می دهد فروشنده ها در هر رالی جزئی اقدام به فروش می کنند. ضعف بیت کوین بر مهمترین آلتکوین ها تأثیر می گذارد زیرا اکثر آنها به تدریج پایین می آیند.

نمودار-بازارعملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

بیت کوین در تلاش است تا بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴،۲۴۵ دلار) افزایش یابد و این یک علامت منفی است زیرا نشان می دهد که فروشنده ها با قدرت از این مقاومت دفاع می کنند. قیمت امروز از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یافته است و فروشنده ها اکنون سعی می کنند قیمت را به ۳۱،۰۰۰ دلار کاهش دهند.

بیتکویننمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه دوباره شروع به کاهش کرد و شاخص مقاومت نسبی (RSI) به زیر ۴۵ کاهش یافت که نشان می دهد فروشنده ها تلاش می کنند تا برتری خود را کسب کنند. شکست و بستن زیر ۳۱،۰۰۰ دلار اولین نشانه از سرگیری احتمالی روند نزولی خواهد بود.

اگر حمایت ۲۸،۰۰۰ دلاری شکسته شود، فروش می تواند بیشتر شود. این می تواند منجر به لیکوئید پوزیشن های لانگ شود که ممکن است قیمت را به ۲۰ هزار دلار کاهش دهد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شکسته شود، این نشانگر تجمع خریداران است. شکست بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۵،۵۹۴ دلار) و منطقه مقاومت ۳۶،۶۷۰ دلاری، قدرت سیگنال را نشان می دهد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا