ارزهای دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال لینکا (LINKA) چیست؟

ارز دیجیتال لینکا (LINKA) بر بستر پلتفرم اتریوم طراحی شده است و توکن آن LINKA، تحت استاندارد ERC 20 تعریف شده است. اگر به دنبال استقلال در سرمایه هستید یا دوست دارید از اقتصاد دولتی دوری کنید، ارز دیجیتال لینکا (LINKA) ‌می‌تواند گامی در این جهت باشد. ارز دیجیتال لینکا ویژگی‌های مختلفی دارد که در ادامه مطلب ویژگی‌های این ارز دیجیتال را برای شما توضیح ‌می‌دهیم.

تراکنش با نام مستعار و خصوصی

اگر LINKA را از شخص دیگری بخرید، معامله شما خصوصی و ناشناس خواهد بود؛ به عبارتی دیگر هیچ کس اطلاعات شخصی شما را در اختیار نخواهد داشت. این یکی از اصلی‌ترین مزایایی است که این ارز دیجیتال ارائه داده است. علاوه بر این هیچ واسطه‌ای درمیان نیست؛ البته حذف واسطه‌ها ویژگی کلی ارزهای دیجیتال است و خاص لینکا (LINKA) نیست.

گزینه سرمایه‌گذاری

بسیاری از افرادی که لینکا را خریداری ‌می‌کنند، در واقع این کار را با هدف نگهداری و ذخیره بلند مدت انجام می‌دهند و امیدوارند که با گذشت زمان قیمت ارز دیجیتال LINKA به طور تصاعدی افزایش یابد. البته به این نکته توجه کنید که هر ارز دیجیتالی برای سرمایه‌گذاری مناسب نیست و فکر نکنید که مثلاً اگر یک ارز دیجیتال با رتبه زیاد را با قیمت کم خریداری کنید، با نگهداری طولانی‌مدت سود ‌می‌کنید. این فرض همیشه درست نیست و ارزهای دیجیتال بسیاری هستند که پشتوانه‌ای ندارند و تیمی قوی روی آنها کار نمی‌کند. آنها فقط مدت کوتاهی وارد بازار ‌می‌شوند و سپس از بازار حذف ‌می‌شوند.

ارز دیجیتال لینکا (LINKA) چه کاربردی دارد؟

می‌توانید لینکا (LINKA) را با کارت اعتباری، کارت نقدی یا ویزاکارت بخرید و موارد مختلفی وجود دارد که ‌می‌توانید از این آلت‌ کوین استفاده کنید. برخی از آلت‌ کوین‌ها ‌می‌توانند استیک شوند؛ این امکان در لینکا هم وجود دارد، یعنی ‌می‌توانید ارز دیجیتال لینکا را بخرید و آن را در کیف پول امن خود نگه دارید، به امید اینکه قیمت آن افزایش یابد. البته دقت کنید که استیک کردن فقط برای ارزهایی که تیم قوی دارند و برنامه‌های تحقیق و توسعه جدی دارند سودآور است؛ چون با به‌روزرسانی پروژه و را‌ه‌اندازی تکنولوژی‌های جدید در بلاکچین ارز دیجیتال مورد نظر، قیمت آن ارز دیجیتال هم افزایش ‌می‌یابد. اما اگر پروژه، تیم قوی و برنامه توسعه‌ای مناسب نداشته باشد، با استیک کردن فقط سرمایه خود را از دست ‌می‌دهید.

پرداخت امن برای کالا و خدمات

یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که مردم LINKA را خریداری ‌می‌کنند این است که بعداً ‌می‌توانند از آن در معاملات استفاده کنند، به طوری که مالکیت آنها ناشناس بماند. از ارزهای دیجیتال ‌می‌توان برای خرید سرویس‌های مختلف یا کالاهای خاص یا حتی مواد غذایی استفاده کرد. هرچه زمان ‌می‌گذرد، ارزهای دیجیتال بیشتر در حال تبدیل شدن به یک راه‌حل پرداخت امن و پذیرفته‌شده هستند!

اموال هر کس در اختیار خودش است

افراد بسیاری به ارزهای دیجیتال تمایل دارند، زیرا ‌می‌توانند با استفاده از ارزهای دیجیتالی مثل LINKA، اختیار کامل اموال خود را در دست داشته باشند و نگران خطر از دست رفتن اموال خود در مؤسسات مالی به خاطر ورشکستگی یا بحران مالی نباشند.

برای آشنایی بیشتر ‌می‌توانید به وبسایت رسمی ارز دیجیتال لینکا (LINKA) مراجعه کنید.

نمودار قیمت ارز دیجیتال LINKA

لینکا در نوامبر سال ۲۰۱۹ وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. قیمت توکن LINKA در زمان ورود به بازار ارزهای دیجیتال ۰.۰۰۷ دلار بود. ‌می‌توان گفت قیمت لینکا از آن زمان تا فوریه ۲۰۲۱ در یک روند نزولی قیمت قرار داشته است. اگرچه قیمت Linka در فوریه ۲۰۲۰ یک بار با رشد قیمت ناگهانی به عدد ۰.۰۱۲ دلار رسید و با یک ریزش و صعود مجدد قیمت، در مارس ۲۰۲۰ دوباره قیمت ۰.۰۱۱ دلار را مشاهده کرد، اما پس از آن تا فوریه ۲۰۲۱ نوسانات کمی را تجربه کرد و در یک روند نزولی طولانی‌ مدت قرار گرفت و قیمت ارز دیجیتال LINKA به ۰.۰۰۲ دلار کاهش یافت. در فوریه ۲۰۲۱ این ارز دیجیتال با یک رشد ناگهانی روبه‌رو شد و قیمت توکن LINKA به عدد ۰.۰۰۹ دلار رسید. اما قیمت لینکا نتوانست به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۰ برسد و بعد از آن هم دوباره در یک روند نزولی قیمت قرار گرفت. در تصویر زیر ‌می‌توانید نمودار قیمت ارز دیجیتال لینکا را از ابتدا تا کنون مشاهده کنید.

لینکا

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال LINKA

لینکا بر بستر شبکه اتریوم تعریف شده است و توکن LINKA تحت استاندارد ERC-20 است. در نتیجه کیف پول‌های اتریومی ‌می‌توانند برای ذخیره ارز دیجیتال لینکا استفاده شوند.

کیف پول متامسک

کیف پول متامسک یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین کیف پول‌های اتریو‌می ‌است. کیف پول متامسک به صورت یک افزونه برای مرورگر‌های وب طراحی شده است. مرورگرهای Chrome ،Firefox ،Brave و Edge از کیف پول متامسک پشتیبانی می‌کنند.

همچنین اپلیکیشن موبایلی این کیف پول، از سیستم عامل‌های اندروید و IOS پشتیبانی ‌می‌کند.

کیف پول تراست والت (TrustWallet)

تراست والت یک کیف پول چند ارزی و متن باز است که در حال حاضر مالکیت آن در اختیار صرافی بایننس است. تراست والت یک کیف پول موبایلی است که در اندروید و IOS قابلیت استفاده دارد. این کیف پول یکی از بهترین کیف پول‌های موبایلی است و محیط کاربری ساد‌ه‌ای نیز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا