ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

سنتیمنت: بیت کوین به ۴۵ هزار دلار رسید اما نهنگ ها بازی را ترک نکردند!

این شرکت می گوید که در مجموع ۹.۲۸ میلیون کوین یا حدود ۴۴ درصد از کل عرضه بازار بیت کوین در اختیار آن دسته از سرمایه گذارانی است که بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ واحد BTC دارند. این رقم تاکنون بی سابقه بوده است. این سرمایه گذاران بزرگ در رالی اخیر بیت کوین هنوز برای سیو سود اقدام نکرده اند و این اقدام می تواند نشان دهنده آن باشد که این به اصطلاح نهنگ ها همچنان منتظر افزایش بیشتر قیمت هستند.

افزون بر این، سانتیمنت بر رابطه معکوسی که اکنون میان ورودی سرمایه طلا و بیت کوین وجود دارد نیز اشاره کرده است.

سرمایه گذاران بیت کوین و طلا این هفته شاهد عملکردهای کاملاً متضادی در قیمت این دو دارایی بوده اند. با افزایش قیمت BTC تا بالای ۴۳،۰۰۰ دلار، طلا بیشترین افت خود از اواسط ماه ژوئن را تجربه کرد. در حال حاضر، این دو دارایی رفتاری کاملاً برعکس دارند.

این شرکت تحلیل داده به شاخص دیگری اشاره می کند که معتقد است برای شروع مرحله بعدی از بازار صعودی بیتکوین حیاتی می باشد. به گفته سانتیمنت، تعداد آدرس های فعال روزانه در شبکه بیت کوین یک سیگنال مهم برای احیای مجدد BTC خواهد بود.

مطمئناً باید بازگشت مجدد بیتکوین به سطح ۴۵،۰۰۰ دلار برای اولین بار از اواسط ماه می را جشن گرفت. هرچند، فعالیت روزانه آدرس ها را نیز باید با دقت زیر نظر داشت چراکه بازگشت این معیار به رقم قبلی ۱ میلیون آدرس در روز یقیناً  کلیدی برای از سرگیری بازار صعودی این ارز خواهد بود.

منبع: dailyhodl

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا