ارزهای دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

معرفی ارز دیجیتال هیوبی توکن HT

“هیوبی توکن” (HT) – توکن بومی شرکت تبادل ارز دیجیتال Huobi – یک توکن بر مبنای مبادله (exchange based) است. هیوبی (Huobi) یک صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سنگاپور است که در سال ۲۰۱۳ میلادی توسط مهندس سابق اوراکِل ، “لئون لی “در چین تاسیس شد.

اگرچه بنیاد Huobi در چین ایجاد شد ، پس از ممنوعیت ICO و تبادل رمزنگاری در سال ۲۰۱۷ میلادی در چین، دفتر مرکزی خود را به سنگاپور منتقل کرد و همچنین به کره جنوبی و ژاپن گسترش یافت.

گروه Huobi تیم های خدماتی خود را در سنگاپور ، ژاپن ، کره جنوبی ، انگلستان ، استرالیا ، کانادا ، برزیل و هنگ کنگ تأسیس کرده است تا معاملات ایمن و معتبر دارایی دیجیتال و خدمات مدیریت دارایی را به میلیون ها کاربر در بیش از ۱۳۰ کشور ارائه دهند.

گروه Huobi با تکیه بر ایده “توانمند سازی خدمات مالی و آزادسازی ثروت جهانی” و “قرار دادن کاربران در اولویت”، بر ارائه خدمات ایمن ، حرفه ای ، معتبر و با کیفیت به کاربران جهانی خود تاکید دارد.

مارس ۲۰۱۹ : این گروه “Huobi Prime” را راه اندازی کرد، یک سرویس ممتاز که به کاربران اجازه می دهد در عرضه اولیه سکه های منتخب سرمایه گذاری کنند. شبکه TOP ، اولین پروژه ای بود که در “Huobi Prime” آغاز به کار کرد و توکن TOP به عنوان اولین توکن عرضه شده توسط “Huobi Prime” در عرضه اولیه خود با فروش بیش از ۱.۵ میلیارد توکن، ۳.۴ میلیون دلار سرمایه به دست آورد.

“توکن هیوبی” یک سکه صرافی مانند سکه باینَنس (BNB) است، بنابراین با هر نوع کریپتوکارنسی در صرافی هیوبی قابل مبادله و همچنین دارای حق رای است.

“توکن هیوبی” یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم است که به کاربران امکان می دهد برای هر گونه هزینه در صرافی هیوبی، تخفیف دریافت کنند.

یک استاندارد پروتکل است که قوانین و استانداردهای خاصی را برای ایجاد توکن در شبکه اتریوم تعریف می کند. در “ERC20” ، ERC مخفف Ethereum Request for Comments و ۲۰ یک شماره شناسایی منحصر به فرد برای تشخیص این استاندارد از استانداردهای دیگر است.

توکن های ERC-20 صرفاً روی پلتفرم اتریوم طراحی و استفاده می شوند. این توکن ها به واسطه استانداردهایی که دنبال می کنند، می توانند به اشتراک گذاشته شوند، با سایر توکن ها مبادله شوند، یا به یک کیف پول رمزنگاری منتقل شوند. جامعه اتریوم این استانداردها را با سه قانون اختیاری و شش قانون اجباری ایجاد کرده است.

مقدار کل عرضه “توکن هیوبی” HT)500،۰۰۰،۰۰۰) توکن و مقدار عرضه در گردش آن ۲۴۱،۲۸۴،۰۴۷ توکن است. اوج قیمت HT تاکنون در ۶ ژوئن ۲۰۱۸ ، به ارزش ۶.۱۰ دلار آمریکا بوده است.

توزیع اولیه HT از ژانویه تا فوریه سال ۲۰۱۸ انجام گرفت. در آن زمان ، ۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ از کل موجودی HT بین مشتریان”Huobi VIP” توزیع شد.

هیوبی بسیاری از ویژگی ها و مزایای توکن باینَنس – BNB – را در تولید توکن خود الگو قرار داد. گذشته از تخفیف مبادلات Huobi برای پرداخت با HT ، هیوبیHT را بازخرید می کند، همانطور که باینَنس BNB را بازخرید می کند.

مالکیت HT تنها راه برای رأی دادن به دارایی ها و قرار دادن آنها در لیست هیوبی است، بنابراین پروژه های جدید باید مقادیر قابل توجهی هزینه کنند تا به مقدار کافیHT به دست بیاورند و خود را در لیست هیوبی نگه دارند. با این حال، هنوز هم این امکان وجود دارد، به ویژه برای پروژه های بلاک چین با بودجه خوب.

از کل عرضه HT ، ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن (۴۰ درصد) توسط تیم هیوبی فریز (قفل) شده است. نیمی از این ذخیره (۲۰ درصد) برای پاداش های کاربران و نگهداری از پلتفرم نگه داشته شده است.

۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن باقی مانده پس از گذشت چهار سال بین اعضای تیم Huobi توزیع خواهد شد.

هیوبی

مزایای هیوبی:

  1. توکن هیوبی در ازای پرداخت هزینه عضویت ، تخفیف های حداکثر ۵۰ درصدی را برای هزینه های معاملات در اختیار شما قرار می دهد. HT به طور دوره ای توسط هیوبی خریداری و سوزانده می شود.
  2. مسلما هیوبی بهترین مکان برای خرید و فروش HT است، اما این توکن در LBank ، Bibox ، Gate.io و DDEX نیز مبادله می شود.بیشترین سکه هایی که در هیوبی با HT مبادله می شوند بیت کوین، بیت کوین کَش، ایاس، XRP، و اتریوم هستند.
  3. از آنجا که HT یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم است، می تواند در هر کیفی که از نشانه های ERC-20 پشتیبانی می کند، از جمله “Ledger Nano S” و “MyEtherWallet” ذخیره شود. کیف پول رسمی هیوبی از انواع ارزهای رمزنگاری، همه توکن های ERC-20 ، و نرم افزارهای غیرمتمرکز و توکن های ترون (TRC10 و TRC20) پشتیبانی می کند.
  4. بیش از ۴۰۰ بازار رمزنگاری را پشتیبانی می کند.
  5. رابط کاربری مناسب با کاربرد آسان هم برای معامله گران تازه کار و هم با تجربه ترها
  6. دارای توکن بومیHT است که می تواند برای تکمیل هزینه های معاملاتی و همچنین افزایش نقدینگی کلی هیوبی استفاده شود.
  7. تبادل فیات برای بیت کوین، اتریوم و XRP موجود است.
  8. هیوبی همچنان از سرورهای متمرکز به سمت عدم تمرکز در حرکت است. به همین ترتیب هیوبی به سرعت به سایر بازارهای جنوب شرقی آسیا گسترش یافت. همچنین اخیراً یک دفتر در روسیه افتتاح شده است.

گروه Huobi همچنین به دنبال گسترش به سمت خاورمیانه، برزیل ، ویتنام، انگلیس و بازارهای اروپا است. برنامه های این شرکت برای تأمین امنیت این طرح های توسعه، ایجاد مشارکت های محلی است.

هیوبی دارای سابقه عالی همکاری با شرکت های سرمایه گذاری است. این شرکت با گروه SBI برای گسترش در ژاپن و با پلت فرم معاملاتی HBUS مستقر در سان فرانسیسکو برای گسترش در ایالات متحده همکاری کرد.

به عنوان یکی از مهمترین صرافی های کریپتوکارنسی از لحاظ حجم معاملات، به حرکت در مسیر موفقیت ادامه می دهد و برای مقابله با هر مشکلی که هکرها یا دولت ها بر سر راهش قرار دهند آمادگی دارد. بیش از یک میلیون کاربر نمی توانند همگی در اشتباه باشند

هیوبی یک مکان عالی برای تبادل رمزنگاری است ، اما مانند همه کیف پول ها و صرافی ها، مسئولیت دارایی های دیجیتال شما بر عهده خودتان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا