اخبار گوناگون

فروش فوق‌العاده چای ایرانی و سمنو گندم قزوین در فروشگاه محصولات محلی ساوا آغاز شد

ساوا یک استارت‌آپ آنلاین فروش محصولات محلی اصیل ایرانی است که به سراغ محصولات بومی و محلی شهرها و روستاهای ایران رفته است و بعد از ۲ سال فعالیت، حالا امکان ارسال به همه نقاط ایران را فراهم کرده است. از ابتدای هفته جاری، همزمان با ایجاد امکان ارسال محصولات به همه نقاط کشور، فروش فوق العاده دو گروه از محصولات ساوا نیز آغاز شده است و امکان خرید چای ایرانی و خرید سمنو گندم برای مشتریان فراهم شده است.

نوشته های مشابه

تجربه جدید، تجربه اصیل

سراغ خوراکی‌های جذاب و اصیلی رفته‌ایم که از سال‌های دور، آشنای مردم محلی هر استان، شهر و روستا بوده‌اند اما پایشان به فراتر از مرزهای آن سرزمین باز نشده و حضورشان تنها به خوان و مطبخ همان منطقه خلاصه شده‌ است؛ خوراکی‌هایی که حاصل دهه‌ها ذائقه‌سنجی، سعی و خطا در تولید و کشت و برگرفته از فرهنگ غنی هر قوم هستند. با تلاش مردم توانمند هر منطقه صیقل خورده‌اند و از گذشته به حال رسیده‌اند. می‌خواهیم با آوردن این خوراکی‌های اصیل به میز پذیرایی و آشپزخانه‌های امروزی شما، تجربه‌ی جدیدی را برایتان رقم بزنیم.

حالا در ادامه به معرفی این محصولات می‌پردازیم:

وقت پر کردن قوطی چای است!

چای ایرانی ساوا زود دم می‌کشد، کافئین مناسبی دارد و چون از برگ‌های مرغوب و نازک انتهای بوتنه تهیه می‌شوند، طعم و عطر واقعی چای ایرانی را همراه خود دارند. ساوا سه چای مختلف دارد که هر کدام را در بسته بندی شیشه‌ای یا پاکتی (با حجم بیشتر) می‌توانید سفارش دهید.

چای دوبرگ

چای دوبرگ ساوا به علت نوع فرآوری و استفاده از برگ‌های مرغوب و نازک انتهای بوته، رنگ، طعم و عطر قوی‌تر و به اصطلاح تندتری نسبت به چای‌‌های معمول دارد. این مزه‌ قوی‌تر به دلیل وجود مقادیر طبیعی بیشتری از تئانین (thenine) در این چای است.

چای روز

چای روز ساوا چای دلخواهی است برای همه وقت. این چای طعم‌یاد گُلی و در عین حال گسی ملایم‌تری دارد و یک چای همه‌پسندِ و مقبول هر لحظه است. ترکیبِ عطر و طعم و کیفیت این چای باعث می‌شود که چای روزانه را طی روز طلب کنید.

چای صبح

چای صبح در صرفه جویی زمان هم به دادمان می‌رسد چرا که بین ۷ تا ۸ دقیقه دم می‌کشد. برگ‌های جوانش به خاطر وجود تانن و کافئین بیشتر طعم تلخ‌تر و گس‌تر دارد و خوابمان را می‌پراند.

برای  مشاهده و خرید چای ایرانی ساوا روی لینک کلیک کنید.

 سمنو

سمنو گندم محلی، امید لحظه‌های شیرین

هرچند که اسم و رسمش به نوروز گره خورده ولی حیف است این مائده‌ی آسمانی را محدود به زمان خاصی کنیم. سمنوی گندم محلی ساوا، با خودش امید می‌آورد؛ با چشیدن و مزه‌مزه کردنش، انگار که شیرینی لحظه‌های‌مان را تضمین می‌کنیم.

سمنو، از قرن‌ها پیش آداب داشته و ‌دارد. از لحظه‌ی انتخاب مواد اولیه‌اش تا لحظه‌ی خوردنش پر از سنت و رسم و آیین مذهبی و فرهنگی است. انتخاب گندم دیم قزوین که دانه‌دانه‌اش می‌درخشند، اولین آیین سمنوی ساوا است. کیفیت و سلامت کوزَل‌های۱ طلایی‌اش خیال‌مان را از بابت مرغوب بودن سمنو راحت می‌کند. به رسم سبز کردنش می‌رسد. جوانه‌هایش که نقره‌ای شد، سمنوکوبان را شروع می‌کنند و آن نیشک‌های نقره را آنقدر می‌‌کوبند تا عصاره و شیره‌اش کشیده شود.

سمنوی گندم محلی

بافت سمنوی گندم محلی ساوا کاملا سبک و لطیف است؛ شیرینی جا افتاده‌‌اش چشم به راه بهار نیست؛ خیال دارد امیدش همیشگی باشد. به محضی که بخواهیمش، می‌توانیم پیاله‌ای از این خوردنی مقوی را دست بگیریم، شیرینی طعمش را بچشیم و ذوق‌مان را به لحظه‌های بعد امتداد دهیم. این خوردنی دلپذیر، خالص است و هیچ مواد افزودنی و نگه‌دارنده ندارد. با دست یا قاشق، فرقی نمی‌کند، خوردن این ترکیب جفت و جور، کام ما را شیرین و حال‌مان را پر از امید می‌کند و به یاد «نسیم شمال» می‌گوییم: دل و جانم به فدای سمنو!

سمنوی گندم محلی مغزدار

سمنوی گندم محلی ساوا، با دو مغز قابل سفارش است. با مغز الوک (بادام کوهی) و با مغز بنه (پسته وحشی) سمنوی با مغز الوک، حالا از تنظیمات معمول کارخانه درآمده و دست از مغزهای گردو و بادام درختی کشیده، و دلش را در گرو ‌طعم متفاوت بادام کوهی گذاشته است.
اما مغز بنه (مروارید سبز فارس) که با نقشی خوشمزه در میان صحنه‌ی خوشرنگ سمنوی ساوا به خود اختصاص داده است. حتی اگر ته مزه‌ی پسته‌ای‌اش برای‌مان آشنا است ولی گردی ریزش در هر لقمه از سمنو فرصتی جدید برای بازی طعم و بافت و رنگ است. قدرت مزه‌ی بنه شیرینی دلپسند سمنو لذیذتر می‌کند.

برای مشاهده و خرید سمنو گندم محلی قزوین روی لینک کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا