اخبار گوناگون

آموزش حسابداری و مالیات در سایت نوین حسابدار

آموزش حسابداری و یادگیری آن یکی از راه های تضمینی برای پیدا کردن شغل در دنیای امروز است. متاسفانه افرادی که از دانشگاه و در رشته حسابداری فارغ التحصیل می‌شوند، تقریبا هیچ کار عملی را در دانشگاه انجام نداده و فقط یک سری اصول تئوری حسابداری را مطالعه کرده و یاد گرفتند. با این اوضاع امکان کار در بازار وجود ندارد و بعد از مدتی فارغ التحصیلان ناامید شده و به دنبال شغلی خارج از رشته خود می‌گردند.

درست است که تعداد فارغ التحصیلان حسابداری بسیار بالاست، اما تقاضا برای حسابدار نیز زیاد است و با قوانین جدید اداره مالیات مشاغل به حسابداران خبره نیاز بیشتری دارند. به همین دلیل هرچقدر نیروی حسابدار داشته باشیم، باز هم شغل برای این افراد وجود دارد.

نوشته های مشابه

اما چرا برخی از افراد هرچقدر به دنبال کار حسابداری می‌گردند به در بسته می‌خورند؟ علت پیدا نکردن شغل مناسب فقط و فقط نداشتن مهارت های مورد نیاز حسابداری بازار کار است.

اگر شما در دانشگاه با معدل خوب فارغ التحصیل شدید، ارسال لیست بیمه را یاد دارید؟ آیا با قوانین مالیات های مستقیم آشنایی دارید؟ آیا می توانید مالیات حقوق پرسنل را محاسبه کنید؟ آیا از معافیت های مالیاتی مطلع هستید و یا به نرم افزارهای حسابداری تسلط کافی دارید؟ قطعا خیر

کسی که در دوران دانشجویی فقط به دروس دانشگاهی بسنده کرده و به دنبال کار عملی و کارآموزی نبوده، نباید توقع شاغل شدن داشته باشد. بازار به فارغ التحصیلان با معدل ۲۰ نیاز ندارد، بازار کار به کسانی نیاز دارد که بتوانند کارهای حسابداری شرکت را به خوبی انجام دهند و خیال مدیر مالی و شرکت از بخش حسابداری و مالیات کاملا راحت باشد.

الان باید چکار کنیم؟

تا چندسال پیش پیدا کردن یک دوره خوب آموزشی کار بسیار سختی بود. اما خوشبختانه امروزه با وجود نعمت بزرگی به اسم اینترنت، دوره های کاربردی بسیاری وجود دارند که می توانید آن ها را خریداری کنید و در مدت کمتر از سه ماه، تبدیل به یک حسابدار شوید. آیا امکان دارد در سه ماه حسابدار شد؟ بله می‌شود. ما به شخصه افراد زیادی را می شناسیم که حتی تحصیلات دانشگاهی نداشتند و با کمی تلاش و استفاده از بسته آموزش حسابداری بازار کار توانستند در کمتر از سه ماه به عنوان حسابدار در شرکت ها مشغول به کار شوند.

خوشبختانه حسابداری یک علم است. البته بهتر بگوییم: حسابداری یک فن است که همه می‌توانند آن را فرا بگیرند. فقط باید منبع درست را انتخاب کنید و کمی تلاش کنید.

همین امروز اینستاگرام خود را باز کنید و آموزش حسابداری را جستجو کنید. شاید بیش از صد پیج مختلف را به شما نشان می دهد که حسابداری بازار کار را به شما آموزش می دهند. می توانید از آن ها شروع کنید و نکات مهم و کاربردی گفته شده در ویدئوها را یادداشت کنید. بعد از یک ماه شما با دفتری پر از نکات مهم حسابداری مواجه هستید که اگر بگویم از ۴ سال دوره کارشناسی مفیدتر هستند بیراه نگفتم.

البته نباید به هر صفحه اینستاگرامی اعتماد کنید و بهتر است صفحات را با دقت و تحقیق فالو کنید.

سایت های زیادی نیز وجود دارند که مطالب آموزشی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند. به طور مثال سایت نوین حسابدار یکی از سایت های بسیار عالی در زمینه اخبار و آموزش حسابداری و مالیات است که تمامی مطالب را بروز در سایت قرار می دهد. با وارد شدن به سایت نوین حسابدار به آدرس Novinhesabdar.ir می توانید به این مقالات دسترسی داشته باشید.

کلام آخر

درست است که نرخ بیکاری در کشور ما به صورت نگران کننده‌ای بالاست. اما مطمئن باشید نرخ بیکاری برای کسانی که مهارت و تخصص بالایی داشته باشند نزدیک به صفر است. پس از همین امروز تصمیم بگیرید یک حسابدار خوب شوید و مطمئن باشید همکاران ما در نوین حسابدار همیشه در کنار شما خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا