ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین، سه شنبه ۲ شهریور

بیت کوین (BTC) امروز برای اولین بار از ۱۵ ماه مه امروز بالاتر از موانع روانی قرار گرفت و به ۵۰،۰۰۰ دلار رسید. صعود شدید چند روز گذشته باعث شده است که این احساسات بالا رود و بسیاری انتظار بازگشت مجدد بازار گاوی را دارند.

آنتونی پمپلیانو، بنیانگذار Morgan Creek Digital روز دوشنبه به CNBC گفت که بیت کوین می تواند صعودی داشته باشد مشابه آنچه در سال ۲۰۱۷ مشاهده شد، زمانی که قیمت از ۱۰۰۰۰ دلار به ۲۰۰۰۰ دلار در ۱۸ روز افزایش یافت.

نمودار-بازار
عملکرد روزانه بازار ارزهای رمزنگاری شده منبع: Coin360
شاخص Crypto Fear & Greed به ۷۹ افزایش یافته است که نشان از حرص و طمع شدید است. فقط یک ماه قبل، این نشانگر نبر روی ترس شدید در ۲۲ بود. این نشان می دهد که چگونه احساسات در عرض چند روز کاملاً تغییر کرده است.

BTC/USDT

بیت کوین طی چند روز گذشته در قالب یک روند صعودی در حال معامله بوده است. خریداران برای حمایت در سطح ۲۲۰۰۰ آگوست سطح ۴۸،۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشتند و قیمت را از سطح روانی ۵۰،۰۰۰ دلار امروز بالاتر بردند.

بیتکویننمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

جفت بیت کوین/تتر (USDT) اکنون می تواند به خط مقاومت کنج برسد، جایی که فروشنده ها ممکن است مقاومت سفت و سختی را ایجاد کنند. اگر قیمت از این مقاومت بریزد، جفت ارز می تواند به خط حمایت کنج سقوط کند.

این یک سطح مهم برای خریداران است زیرا در صورت شکست، این جفت ارز می تواند اصلاح عمیق تری را تا ۴۲،۴۵۱.۶۷ دلار آغاز کند.

در مقابل، اگر خریداران قیمت را بالاتر از آن قرار دهند، حرکت صعودی ممکن است افزایش یابد و این جفت ارز ممکن است به منطقه مقاومت ۵۸،۰۰۰ تا ۶۰،۰۰۰ دلار برسد. میانگین متحرک بالا و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه اشباع خرید نشان می دهد که خریداران کنترل دارند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا