فارکستحلیل جفت ارز

تحلیل تکنیکال طلا، سه شنبه ۲ شهریور

معاملات آتی طلا پس از افزایش ۱.۴ درصدی جلسه قبل، تا ساعت ۴:۱۲ صبح به وقت گرینویچ، ۰.۱۷ درصد کاهش یافته و به ۱۸۰۳.۲۵ دلار رسید. دلار که معمولاً عکس جهت طلا حرکت می کند، روز سه شنبه پس از سقوط ۰.۶ درصدی روز قبل افزایش یافت.

آخرین داده های اقتصادی ایالات متحده که روز دوشنبه منتشر شد، وضعیتی مختلط داشت؛ نرخ فروش خانه در ماه جولای (تیر و مرداد) بیشتر از ۵.۹۹ میلیون مورد انتظار بود. با این حال، شاخص مدیران خرید بخش تولید(PMI) ، PMI کامپوزیت و PMI بخش خدمات به ترتیب ۶۱.۲ ، ۵۵.۴ و ۵۵.۲ بودند.

طلا

با توجه به جهش اخیر، طلا در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه و ۵۰ روزه معامله می شود. علاوه بر این، شاخص مقاومت نسبی (RSI) در نمودار روزانه به سمت بالا تغییر مسیر داده و نشان می دهد که مومنتوم صعودی این دارایی در حال قدرت گفتن است.

از سوی دیگر، SMA-200 روزه در تراز ۱۸۱۰ دلار یک مقاومت قوی ایجاد می کند. علاوه بر این، SMA-100 روزه نیز در آن سطح شناور بوده و این مانع را تقویت می کند. بسته شدن قیمت روزانه بالاتر از این منطقه می تواند راه را برای افزایش بیشتر به سمت مقاومت استاتیک بعدی در سطوح ۱۸۳۰ دلار و ۱۸۴۵ دلار باز کند.

از طرف دیگر، تراز ۱۸۰۰ دلار (سطح روانی) پیش از سطوح ۱۷۹۰ دلار و ۱۷۸۵ دلار (SMA-20 روزه ، SMA-50 روزه) و ۱۷۸۰ دلار، به عنوان اولین حمایت اصلی عمل خواهد کرد.

منبع: fxstreet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا