ارزهای دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

معرفی ارز دیجیتال نئو NEO

Neo :
– قیمت : ۱۰.۱۴$
-اوج قیمت : ۱۸۷.۴۰$ به نرخ ۴.۴۴۷ تومان در ۱۵ Jan 2018
-حجم کل بازار : ۷۱۵.۸۷۱.۰۰۰$
-تسلط به بازار : ۰.۲۷%
– قیمت به بیت کوین : ۱NEO = 0.001049BTC
با توجه به ممنوعیت های اخیر اعمال شده توسط چین ، احتمال پدید آمدن NEO به عنوان ارز منتخب چین در این کشورو شاید در سراسر جهان به طور جدی وجود دارد. از زمان آغاز به کار فناوری Onchain، NEO به گونه ای طراحی شده است که با یک رویکرد متمرکز و سازگار با نیاز های این کشور باشد و کاملاً متفاوت از بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده است. ( ارز دیجیتال رمز نگاری شده ملی دولت چین است)
اگر فناوری امیدوار کننده Onchain با دولت و مشاغل چین امکان پذیر باشد، این راه حل پذیرفته و یکپارچه می شود ، آنگاه باعث افزایش گسترده استفاده از NEO خواهد شد. مفهوم NEO-Onchain و رویکرد متمرکز آن بسیار امیدوارکننده به نظر می رسند و آن را به گزینه ای جذاب نه تنها برای مقامات چینی بلکه برای سایر دولت های خارجی که نسبت به بازار ارز مجازی ناشناس و غیرمتمرکز احتیاط دارند ، تبدیل می کند.
پیشرفت NEO به خوبی برای جاه طلبی اش برای تبدیل شدن به اتریوم چین بسیار خوب است. شرکت NEO اخیراً به دلیل همکاری با مقامات گواهینامه چینی برای نقشه برداری دارایی های دنیای واقعی با استفاده از فناوری قرارداد هوشمند خود را کسب کرده است. NEO همچنین با چندین شرکت نوپا توافق نامه های همکاری امضا کرده است.
توسعه دهندگان هم اکنون می توانند بطور فعال برنامه های مبتنی بر blockchain را روی سیستم عامل بسازند – این کار با هدف مشاغل و برنامه های تجاری بزرگ انجام می شود.
ورود NEO به لیست ده ارز برتر دیجیتال :
cryptocurrency NEO ، به لطف افزایش شدید قیمت سهم خود ، از اوایل آگوست سال ۲۰۱۷ با موفقیت وارد لیست ۱۰ ارز اصلی دیجیتال شد.

NEO چیست؟
NEO در سال ۲۰۱۴ توسط هانگفی و اریک ژان در چین تأسیس شد و در ژوئن سال ۲۰۱۷ معرفی شد. NEO سکویی مبتنی بر blockchain است که از رمزنگاری خود پشتیبانی می کند و امکان توسعه دارایی های دیجیتال و قراردادهای هوشمند را فراهم می کند.
NEO در صدد اتوماسیون مدیریت دارایی های دیجیتال از طریق استفاده از قراردادهای هوشمند و با هدف نهایی ساختن یک سیستم اقتصاد هوشمند مبتنی بر شبکه توزیع شده است.

معادلات دیجیتال در بستر NEO
NEO از لحاظ نظری سیستم اقتصاد هوشمند خود را به عنوان (دارایی های دیجیتال + هویت دیجیتال + قرارداد هوشمند = اقتصاد هوشمند) توصیف می کند.
دارایی ها را می توان به راحتی و به صورت شفاف ، غیرمتمرکز ، قابل اعتماد و قابل ردیابی که عاری از واسطه ها و هزینه های مرتبط با آنها است ، روی blockchain NEO دیجیتالی کرد.
کاربران قادر به ضبط ، خرید ، فروش ، تبادل یا گردش انواع دارایی هستند.
بستر NEO این امکان را فراهم می آورد که دارایی ها را با یک نماد دیجیتال معادل و منحصر به فرد در شبکه خود پیوند دهید. NEO همچنین از دارایی ها حمایت و پشتیبانی می کند. آن دارایی که در سکوی خود ثبت کرده اید دارای یک هویت دیجیتالی معتبر است و توسط قانون محافظت می شود.
هویت دیجیتال اطلاعات کلیدی قابل تأیید را در مورد افراد شرکت کننده ، سازمان ها و سایر موجودات شرکت کننده در زمینه دیجیتالی امکان پذیر می کند.
قراردادهای هوشمند امکان انجام معاملات و توافق نامه ها بین طرفین مختلف و بدونساز و کار و مراحل قانونی یا مکانیسم مرکزی را امکان پذیر می سازند. اجرای اینگونه قراردادها براساس کد برنامه نویسی شبکه است و کدگذاری امکان ردیابی ، شفافیت و برگشت ناپذیر بودن معاملات را فراهم می آورد.
NEO از دو ارز رمزنگاری شده NEO و GAS پشتیبانی می کند. این برنامه نویسی را در تمام زبانهای اصلی از جمله C # ، Java ، Go ، Python و Kotlin پشتیبانی می کند ، که اجتماع بزرگی از توسعه دهندگان را تسهیل می کند تا به راحتی در پلتفرم خود مشارکت کنند.
بر رعایت مقررات تمرکز کنید
در حالی که دارایی های دیجیتالی شده و قراردادهای هوشمند در سایر سیستم عامل های blockchain مانند اتریوم محبوب هستند ، سومین ویژگی اصلی آنچه که آن را “هویت دیجیتالی” نامیده است ، NEO را از بقیه جدا می کند.
انتظار می رود هر فرد ، مشاغل یا هر نهاد دیگری که بر روی پلت فرم NEO فعالیت می کند ، یک هویت دیجیتالی منحصر به فرد داشته باشد که قابل اثبات باشد. افراد ، مشاغل و پروژه ها این امکان را دارند که فقط در صورتی که طرف مقابل هویت لازم را داشته باشد ، میان یکدیگر تعامل برقرار کنند و این باعث می شود که شبکه NEO سازگار با نظارت و شفاف باشد.
کار کرد (NEO (On chain:
در حالی که NEO مانند بیت کوین و اتریوم کار می کند ، Onchain برای تأمین نیازهای خاص این صنعت بر ایجاد صندوق های زنجیره ای خصوصی و کنسرسیوم متمرکز است.
محصول اصلی (Onchain ، Architecture Networks Distributions Networks (DNA ، از برنامه های دارایی دیجیتال برای کمک به مشاغل با ایجاد صندوق های شخصی و عمومی است. اعتقاد بر این است که دی ان ای سکوی blockchain است که می تواند برای رفع انواع مشکلات مختلف در بخش های خصوصی و دولتی شخصی سازی شود.

neo

NEO و Onchain چگونه تفکیک می شوند ؟
NEO و Onchain موجودات جداگانه ای هستند که به طور مستقل وجود دارند .
NEO بخش کسب و کار و مصرف کننده را هدف قرار می دهد در جایی که می تواند به یک مشتری یا حتی جامعه خدمات ارائه کند ، در حالی که Onchain روی خدمات شرکت به تجارت (تجارت) تمرکز دارد.
هر دو به طور جداگانه تأمین می شوند، NEO توسط یک جامعه عمومی تأمین می شود ، در حالی که Onchain توسط بزرگترین کنگره خصوصی چین تحت عنوان Fosun حمایت می شود.
– هانگفی در پاسخ به این سؤال که چرا فوسون را به عنوان شریک سرمایه گذاری انتخاب کرد ، گفت: سه بازوی عمده آنها شامل امور مالی ، علوم پزشکی ، سرگرمی و شیوه زندگی با فناوری blockchain تطبیق دارند. به همین دلیل ما گروه Fosun را به عنوان شریک سرمایه گذاری انتخاب کردیم ، زیرا ما از امکانات و منابع مالی که فوسون تامین می کند بستری برای Onchain در بلاکچین تامین میکنیم .
آینده NEO و Onchain :
بنیانگذاران رایج NEO و Onchain تصور می کنند که در آینده قادر به برقراری تعامل زنجیره ای خواهند بود ، یعنی مکانیسمی برای ارتباط و به اشتراک گذاری اطلاعات بین کلکسیونهای مختلف اعم از عمومی مانند NEO یا خصوصی مانند آنچه توسط مشاغل اداره می شود ، ایجاد خواهد شد.
از آنجا که تعداد سیستم های مبتنی بر blockchain در هر دو حوزه عمومی و خصوصی رو به رشد است ، در نهایت نیاز به تعامل بین بلاکچین های مختلف وجود خواهد داشت. تیم های NEO و Onchain امیدوارند در آینده این کار را از طریق ادامه کار خود انجام دهند.
با این حال ، برای فعال کردن چنین قابلیت همکاری ، دو اصل اعتماد و هویت اهمیت زیادی دارند، این شکاف با ویژگی ذاتی “هویت دیجیتالی” که جزئی جدایی ناپذیر از پلتفرم blockchain NEO است ، پر خواهد شد.
در اصل ، NEO و Onchain ممکن است مسیر میانی مورد نیاز بین سیستم کاملاً غیرمتمرکز ، کنترل نشده و ناشناس مانند بیت کوین و اقتصاد سازگار با KYC (تایید هوئیت اشخاص در تجارت بین الملل) را که هم اکنون سیستم حسابهای بانکی و کارتهای اعتباری است ، هموار سازند و ارتباطی موثر بین این دو ایجاد کنند .
NEO بر چه اساسی توسط جامعه کنترل می شود ؟
توسط سیستم (Delegated Proof of Stake (DPoS نگهداری می شود ، که در ابتدا توسط Larimer ایجاد شده و هنوز توسط Steemit استفاده می شود.
به تعبیر غیرمستقیم، یک سیستم DPoS به نظر می رسد که به برخی از کاستی های اثبات کار و اثبات مکانیسم های اجماع Stake پاسخ می دهد.
سیستم EOS DPoS به کاربران اجازه می دهد تا به تولیدکنندگان بلوک رای دهند – که به خاطر اعتبارسنجی معاملات و حفظ blockchain به آنها پاداش می دهند. این تولیدکنندگان بلوک به طور مداوم توسط جامعه ارزیابی می شوند و در صورت عدم عملکرد – یعنی در صورت عدم موفقیت در اعتبارسنجی معاملات و ایجاد بلوک ، از کار اخراج می شوند.

NEO چگونه ساخته شده است؟
NEO مانند اکثر ارزهای رمزپایه ، توسط جامعه خود ایجاد می شود. برخلاف بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده دیگر NEO بر پایه اثبات مفهوم خدمات است نه اثبات کار، بیت کوین زمانی ایجاد می شود که معدنچیان برای حل معادلات پیچیده بلوک های بیشتر را به بلاکچین اضافه می کنند آنها سپس پاداش خود را به بیت کوین دریافت می کنند . بر خلاف بیت کوین ، کاربران NEO بر اساس تعداد سکه هایی که در اختیار دارند جایزه می گیرند یعنی هر نشانه NEO به عنوان نوعی سهم در blockchain عمل می کند. هر بار که یک بلاک جدید ایجاد می شود ، کاربران با neoGAS پاداش می گیرند. این امر تا زمانی که GAS به ۱۰۰ میلیون سکه در بازار برسد ، ادامه خواهد داشت. سپس به دارندگان NEO با بخشی از هزینه های معامله پاداش داده می شود.

تیم اجرایی:

فی

Hongfei >> هاونگ فی

CEO >> مدیر عامل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا