ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین، دوج کوین و چلیز، یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰

بیت کوین در تایم فریم هفتگی با شکست واگرایی های RSI سیگنال صعودی را صادر می کند و نوید می دهد که موجی صعودی پرقدرت در راه است و با توجه به واگرایی مخفی در اسیلاتور هیستوگرام انتظار این را داریم که سقف قبلی خود در این تایم فریم را بشکند. (قیمت ۶۰،۵۰۰)

بیتکوین

در تایم فریم روزانه در محدوده ی مقاومتی ۴۹،۰۰۰ تا ۵۱،۴۰۰ درگیر است و در حال درجا زدن و اصلاح قیمت می باشد.

در صورت شکست واگرایی های اسیلاتور RSI سیگنال صعودی در این تایم فریم نیز صادر می شود و با صادر شدن سیگنال در این تایم سطوح مقاوتی در تصویر مشخص شده اولین نقاطی است که می تواند مانع حرکت صعودی بیتکوین شود.

بیتکوین

تحلیل تکنیکال دوج کوین (DOGE/USDT)

در تایم روزانه در موج اصلاحی روند صعودی قرار داریم که واگرایی مخفی در همین تایم مشاهده می شود (خط آبی رنگ)، با شکست محدوده مقاومتی ۰.۳۰ دلار شرایط برای صعود فراهم خواهد شد و مادامی که گارد ترسیم شده در تایم روزانه RSI شکسته نشود روند صعودی باقی خواهد ماند.

مقاومت های پیش رو به ترتیب ۰.۳۴ دلار و ۰.۴۰ دلار می باشد.

دوج

تحلیل روزانه چلیز (CHZ/USDT)

ارز چلیز در تایم روزانه در روند صعودی قرار گرفته و از اصلاح نیز خارج شده، همچنین واگرایی در همین تایم دیده می شود که با رشد دو روز گذشته شکسته شده و در تایم چهار ساعته بعد از شکست محدوده مقاومتی زرد رنگ در حال پولبک به این سطح می باشد. در صورتی که بیت کوین بتواند حمایت هایش را حفظ کند و با توجه به فشار خریدی که از تایم روزانه نشات می گیرد، می توان به ترتیب اهداف ۰.۵۷ و ۰.۷۹ را برای این ارز متصور شد.

⚠️همراهان گرامی به این نکته دقت داشته باشید که کل بازار تحت تاثیر حرکات بیت کوین است، بنابراین حتما به شرایط و حرکات بیت کوین توجه داشته باشید و با مدیریت سرمایه وارد معامله شوید.

تیم تحلیلی فیماچارت

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا