ارزهای دیجیتالآموزش ارز دیجیتال

آشنایی با فاست بیت کوین (Faucet)، روشی برای دریافت بیت کوین رایگان!

[bookly-cancellation-confirmation]همین مساله باعث می‌شود تا از خود بپرسید که بین شیر آب با رمزارز‌ها چه ارتباطی وجود دارد؟ شاید جوابی که به ذهنتان خطور کند این باشد که احتمالا این لغت ارتباط مستقیمی با پولشویی دارد. اما حقیقت اینست که فاست در دنیای بیت کوین معنی دیگری دارد.

سایت‌هایی در سراسر فضای وب وجود دارند که به ازای کلیک بر روی یک بنر یا یک دکمه خاص و صبر کردن به مدت چند ثانیه به شما مقداری بیت کوین می‌دهند. این یعنی همان کاری که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. کسب درآمد آن هم به ساده‌ترین شکل ممکن. اما آیا تا به حال با این سایت‌ها برخورد داشته‌اید؟ فاست‌ها به ازای هر بازدید یا هر کلیک به شما مقدار بسیار ناچیزی بیت کوین هدیه می‌دهند. به این ترتیب فاست بیت کوین سایتی است که به صورت قطره چکانی به شما هدیه می‌دهد. این هدیه بسیار اندک را هم هر وقت بخواهید نمی‌توانید دریافت کنید. برای دریافت این هدیه باید به یک میزان حداقلی از درآمد دست یایبد که عموما این مبلغ بسیار بالاست. فرض کنید که درآمد شما از هر بازدید کمتر از ۱ سنت است و برای دریافت بیت کوین خود باید ۳۰ دلار درآمد کسب کنید. با یک حساب و کتاب سرانگشتی می‌توانید به این نتیجه برسید که اصولا صرف زمان در این سایت‌ها اصلا به صرفه نبوده و چیزی به دارایی شما اضافه نخواهد کرد.

این ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید این سایت‌ها از همین طریق به سود‌های هنگفتی دست پیدا می‌کنند. صاحبان فاست به ازای هر تبلیغی که در سایت خود به نمایش می‌گذارند، مبلغ قابل توجهی از آگهی دهنده دریافت می‌کنند و مقدار بسیار ناچیزی از درآمد خود را به بازدید کنندگان می‌دهند. برخی از این سایت‌ها درآمدی بیش از ۵۰ هزار دلار را نیز تجربه کرده‌اند. اگر همچنان به دنبال استفاده از فاست بیت کوین هستید ما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه از آن‌ها می‌توانید استفاده کنید.

نحوه درآمدزایی از طریق فاست بیت کوین

همانطور که گفته شد کار کردن با این سایت‌ها بسیار ساده است. آنقدر ساده که انسان به یاد آسانی کسب درآمد بیت کوینی از تلگرام می‌افتد. برای این کار کافیست تا به یکی از این سایت‌ها مراجعه و مراحل ثبت نام در آنها را تکمیل کنید. سپس باید تا آدرس کیف‌ پول خود را در سایت وارد کنید تا مزد شما به آن واریز شود. پس از ورود، تعدادی آگهی برای شما به نمایش درخواهد آمد. شما با کلیک بر روی هر کدام از این آگهی‌ها و البته صرف چند ثانیه زمان بین ۱ تا ۱۰۰ ساتوشی یا معادل دلاری آن را دریافت می‌کنید. البته که تقریبا هیچ کدام از این سایت‌ها اجازه دسترسی ۲۴ ساعته را به شما نمی‌دهند. به عبارت دیگر شما پس از هر بازدید می‌بایست بین ۵ دقیقه تا ۲۴ ساعت صبر کنید تا بتوانید به سراغ آگهی‌های بعدی بروید. البته در برخی از این سایت‌ها به جای مشاهده بنر‌های تبلیغاتی، شما می‌بایست بازی کنید تا بیت کوین رایگان بگیرید.

طریقه دسترسی به فاست‌ها چگونه است؟

برای اینکه در درآمد چندین میلیارد دلاری فاست‌ها شریک شوید و از این طریق چند سنتی به جیب بزنید باید در آنها ثبت نام کنید. با جستجوی کلماتی مانند فاست بیت کوین، Bitcoin Faucet یا هر مفهومی که این نکته را برساند، شما به لیستی از این سایت‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. ما در این بخش برخی از این سایت‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم. ولی همچنان تاکید می‌کنیم که این سایت‌ها و این روش به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست.

بیت کوین زبرا (Bitcoin Zebra)

پس از ثبت نام در این سایت به محض ورود ۲ ساتوشی هدیه می‌گیرید. با زدن دکمه Claim now این ۲ ساتوشی در پنل شما ذخیره می‌شود. در نظر داشته باشید که هر ۱۰۰ میلیون ساتوشی یک بیت کوین است. پس مقدار دریافتی شما بسیار ناچیز است. حال باید ۵ دقیقه صبر کنید تا بتوانید همین پروسه را تکرار کنید. البته در هر بار رفرش صفحه برای دریافت جایزه باید از طریق وارد کردن کپچا تائید کنید که ربات نیستید.

فاست

سایت‌های دیگری نیز مانند فری بیت کوین (Free bitcoin) و مون بیت کوین (Moon bitcoin) نیز وجود دارند که هر کدام به تناسب فعالیتتان به شما بیت کوین رایگان هدیه می‌دهند.

به یاد داشته باشید برخی از کلاهبرداران اینترنتی با راه‌اندازی فاست‌ اقدام به خالی کردن والت شما می‌کنند. آنها با استفاده از تبلیغات به شما القا می‌کنند که در صورت اسکن یک QR Code و ارسالی ساتوشی در قرعه کشی ۱۰۰ هزار ساتوشی شرکت داده می‌شوید و احتمال برد خود را با اسکن‌های متعدد می‌توانید افزایش دهید.

منبع: رمزارز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا