ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین، سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

اگر خریداران برای حمایت از سطح ۵۲،۰۰۰ دلار اقدام کنند، بیت کوین می تواند شکست قابل توجهی را ببیند که به احتمال زیاد خریداران بیشتری را به سمت آلتکوین های منتخب می کشاند.

ارزش بازار بیت کوین (BTC) به مرز ۱ تریلیون دلار می رسد و چند آلت کوین نیز در روزهای گذشته به شدت افزایش یافته است. این باعث شده است که شاخص ترس و کریپتو به حرص و طمع شدید وارد شود، جایی که دامنه بین ۷۹ تا ۱۰۰ متغیر است. به طور کلی، وقتی شاخص به ۹۵ برسد، سقف های جدیدی ساخته می شوند که نشان می دهد فضای بیشتری برای عمل وجود دارد.

PlanB، خالق مدل جریان سهام بیت کوین، معتقد است که BTC در نظر دارد تا کریسمس امسال به ۱۰۰،۰۰۰ دلار برسد. در نهایت، او معتقد است که قیمت BTC در ۲۰۲۴ بسیار بالاتر از ۱۰۰،۰۰۰ دلار خواهد بود.

عملکرد روزانه بازار ارزهای رمزنگاری شده منبع: Coin360

سه شنبه یک نقطه عطف مهم برای بیت کوین محسوب می شود زیرا السالوادور اولین کشور مستقل در جهان است که از BTC به عنوان وجه قانونی استفاده خواهد کرد.

BTC/USDT

حرکت بیت کوین بین ۴۶،۲۰۰ دلار تا ۵۰،۵۰۰ دلار در ۵ سپتامبر صعودی شد. خریداران قیمت را بالای ۵۰،۵۰۰ دلار تا ۵۱،۰۰۰ دلار تحت فشار قرار دادند و این نشان دهنده از سرگیری روند صعودی است.

بیت-کویننمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

فروشنده ها سعی می کنند قیمت را به زیر ۵۰،۵۰۰ دلار برسانند و خریداران پرقدرت را به دام بیاندازند. اگر این کار را انجام دهند، جفت ارز BTC/USDT می تواند به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۸،۴۷۶ دلار) برسد.

این سطح مهمی است که باید مراقب آن باشید زیرا قیمت در چند روز گذشته بارها از آن عقب نشینی کرده است. اگر قیمت مجدداً از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بازگردد، نشان می دهد که این احساس مثبت است. خریداران دوباره تلاش خواهند کرد تا روند صعودی را از سر بگیرند.

اولین سطح هدف صعودی ۵۵،۰۰۰ دلار و سپس ۶۰،۰۰۰ دلار است. اگر قیمت فروشنده های بیت کوین در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، این دیدگاه مثبت باطل می شود. چنین اقدامی می تواند قیمت را به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۳،۷۱۹ دلار) برساند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا