ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

لونا رکورد زد!

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که از ۲۰ ژوئیه که به پایین ترین سطح خود یعنی ۵.۶۱ دلار رسیده بود ، قیمت LUNA با ۷۲۰ درصد افزایش به ۴۵ دلار رسیده است.

لونا

این تجمع سریع همچنین ارزش کل قفل شده (TVL) پروتکل Terra را به بالاترین حد خود در تاریخ ۵ سپتامبر رساند که ۷.۸۳ میلیارد دلار بود و Terra به عنوان چهارمین پلتفرم بلاک چین توسط TVL به گفته دیفای للاما  (Defi Llama)شناخته شد.

ابتکار مالی جدید باعث افزایش قیمت LUNA می شود

پیمایش در توییتر پروژه نشان می دهد که افزایش قیمت به دنبال اعلام “پروژه Dawn” ، یک طرح جدید تأمین بودجه برای اکوسیستم Terra به منظور کمک به بهبود زیرساخت های حیاتی و سرعت بخشیدن به رشد اکوسیستم است.

 دو کوون (Do Kwon) بنیانگذار Terra ، پروژه داون ۱۵۰ میلیون دلار برای “ایجاد یک سازمان اصلی مشارکت کننده Cosmos، سرمایه گذاری در زیرساخت های گره اکوسیستم و تنوع زیرساختهای اعتبارسنج و اوراکل” اختصاص داده است.

یکی دیگر از منابع هیجان انگیز برای جامعه Terra، راه اندازی آینده ارتقاء شبکه اصلی Colombus-5 در ۲۹ سپتامبر است که “مهمترین ارتقاء شبکه اصلی Terra” است.

علاوه بر تحولات مربوط به پروتکل اصلی، قیمت لونا نیز از توسعه اکوسیستم Terra سود برده است و پروتکل های DeFi جدیدی مانند AlphaDeFi راه اندازی شده و شروع به جذب نقدینگی کرده است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا