ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین، سه شنبه ۲۳ شهریور

افت سریع بیت کوین به زیر ۴۴،۰۰۰ دلار باعث شد قیمت آلت کوین ها سقوط کند و برخی از معامله گران نگران هستند که این اصلاحات ممکن است عمیق تر شود.

عدم موفقیت بیت کوین در چند روز گذشته منجر به ذخیره سود در اکثر آلت کوین های اصلی شده و تهدید کرده است که کل بازار ارزهای رمزنگاری شده را به زیر ۲ تریلیون دلار خواهد رساند.

بازارهای خزانه داری ایالات متحده شاهد ذخیره سود بودند و S&P 500 هفته گذشته ۱.۶۹ درصد کاهش یافت و این نشان می دهد که احساس خطر وجود دارد. چارلز ادواردز، مدیر سرمایه گذاری کاپریول، اشاره کرد که “تقریباً هر اصلاح بیت کوین در سال ۲۰۲۱” با ۲ درصد یا بیشتر افت S&P 500 مطابقت داشته است.

نمودار-بازارعملکرد روزانه بازار ارزهای رمزنگاری شده منبع: Coin360

صرف نظر از ضعف کوتاه مدت بیت کوین، MicroStrategy به بیشتر کردن دارایی های خود ادامه داده است. مایکل سیلور، مدیرعامل این شرکت، اخیراً خرید ۵،۰۵۰ بیت کوین با قیمت متوسط ​​۴۸،۰۹۹ دلار برای هر سکه را فاش کرده است. این باعث افزایش ذخایر شرکت به ۱۱۴،۰۴۲ بیت کوین شده است که با هزینه متوسط ​​حدود ۲۷،۷۱۳ دلار برای هر سکه خریداری شده است.

BTC/USDT

بیت کوین امروز بار دیگر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) (47.061 دلار) عقب نشینی کرد و نشان داد که احساسات کوتاه مدت منفی شده است و معامله گران در حال فروش هستند.

بیتکویننمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

روند نزولی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر ۴۳ نشان می دهد که مسیر دارای کمترین مقاومت به سمت نزول است.

اکنون مسئولیت دفاع از سطح مهم ۴۲۴۵۱،۶۷ دلار بر دوش خریداران است زیرا در صورت شکست این حمایت، جفت ارز BTC/USDT می تواند به منطقه حمایتی ۳۷،۳۳۲،۷۰ دلار تا ۳۶،۶۷۰ دلار کاهش یابد.

چنین حرکتی می تواند شانس بهبودی قوی را کاهش دهد و این جفت ارز را برای چند روز در نوسان نگه دارد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت ۴۲،۴۵۱.۶۷ دلار کاهش یابد، خریداران یک تلاش دیگر برای از سرگیری روند صعودی انجام می دهند. شکست و بستن بالای ۴۷،۴۰۰ دلار می تواند درهای بازآزمایی منطقه مقاومت ۵۰،۵۰۰ تا ۵۲،۹۲۰ دلار را باز کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا