ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه کاردانو (ADA) و بایننس کوین (BNB)، پنج شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰

کاردانو (ADA) طی چند روز گذشته بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۲۷ دلار) و حمایت ۱.۹۴ دلار معامله شده است. سایه بلند روی کندل امروز نشان می دهد که فروشنده ها در رالی ها اقدام به فروش می کنند.

کاردانو
نمودار روزانه ADA/USDT. منبع: TradingView

پایین آمدن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و RSI زیر ۴۰ نشان می دهد که فروشنده ها برتری دارند. فروشندگان ممکن است یکبار دیگر تلاش کنند قیمت خود را بین ۱.۹۴ دلار و SMA صد روزه (۱.۸۷ دلار) کاهش دهند.

اگر قیمت به زیر این منطقه حمایتی برسد، فروش می تواند شتاب بیشتری بگیرد و جفت ADA/USDT می تواند به ۱.۶۰ دلار و بعداً به ۱.۴۰ دلار کاهش یابد. اگر خریداران قیمت را بالاتر از ۲.۴۷ دلار حفظ کنند، این دیدگاه منفی باطل می شود.

BNB/USDT

بایننس کوین (BNB) در ۲۷ سپتامبر زیر حمایت ۳۴۰ دلار بسته شد اما فروشنده ها نتوانستند از این حرکت سود ببرند و قیمت را به زیر ۳۲۰ دلار کاهش دهند. این نشان می دهد که فروش در سطوح پایین تر کم می شود.

بایننس-کوین
نمودار روزانه BNB/USDT. منبع: TradingView

RSI یک واگرایی مثبت ایجاد کرده است و نشان می دهد که حرکت نزولی ممکن است ضعیف شود. تجمع قوی امروز نشان دهنده خرید تهاجمی در سطوح پایین تر و احتمال کم شدن فروشنده ها است.

اگر خریداران قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸۱ دلار) را افزایش دهند، نشان می دهد که اصلاحات به پایان رسیده است. جفت ارز BNB/USDT می تواند تا ۴۳۳ دلار افزایش یابد.

برعکس، اگر قیمت دوباره از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، نشان می دهد که معامله گران در رالی ها می فروشند. سپس فروشنده ها یکبار دیگر تلاش می کنند تا قیمت را به زیر ۳۲۰ دلار برسانند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا