اخبار گوناگون

خرید اینترنتی کاشی استخری | ایران سرام

ایران سرام بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی کاشی وسرامیک در ایران است که انواع کاشی استخری را در طرح ها و رنگ های مختلف و از برندهای داخلی و خارجی گرد هم آورده تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه های سطح شهر بتوانید خرید خود را به سادگی چند کلیک انجام دهید. برای خرید اینترنتی مرغوب ترین کاشی استخری به وب سایت ایران سرام مراجعه کنید.

با ورود به عصر تکنولوژی های دیجیتال و دسترسی به گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند قابل اتصال به اینترنت، ما بیشتر خریدهای ضروری و غیرضروری خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهیم. از تهیه مواد غذایی گرفته تا خرید گل و هدیه برای عزیزانمان، همگی از طریق اینترنت امکان پذیر شده است. اماگاهی اوقات به چیزهایی نیاز داریم که برای تهیه آن ها مجبور به خرید حضوری می‌شویم و با وجود شیوع کرونا این فرایند برای‌مان با دشواری و البته نگرانی همراه شده است. به همین منظور ایران سرام که از مهمترین و معتبرترین توزیع کنندگان انواع کاشی و سرامیک، به ویژه کاشی استخری است، برای تسهیل فرایند خرید به کمک آمده است و تمامی محصولات خود را در قالب یک فروشگاه اینترنتی در دسترس مصرف کنندگان قرار داده است. در این مطلب قصد داریم پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین کاشی‌های استخری و دلیل محبوبیت آنها را بررسی کنیم.

نوشته های مشابه

انواع کاشی استخری

کاشی استخری پرسلان

یکی از بهترین انواع کاشی استخری است که به دلیل جذب پایین آب و مقاومت در برابر یخ زدگی در ساخت استخر از محبوبیت فراوانی برخوردار است. کاشی استخری پرسلان به دلیل دوام بسیار بالا در برابر تغییرات دما به راحتی نمی‌شکند و ترک بر نمی‌دارد، همین موضوع باعث کاهش هزینه مصرف کننده در تعمیر و نگهداری از استخر می‌گردد. کاشی‌‌های استخری موجود در ایران سرام از بهترین محصولات موجود در بازار و از بهترین برندهای کاشی استخری هستند که در رنگ‌های بسیار متنوعی در دسترس مصرف کننده قرار می‌گیرند.

کاشی استخری شیشه‌ای

این نوع کاشی از کاشی‌های گران قیمت و بسیار شیک محسوب می‌شوند. کاشی استخری شیشه‌ای به دلیل سطح بسیار صاف و صیقلی باعث انعکاس نور خورشید می‌شوند و به زیبایی استخر می‌افزایند، اما همین ویژگی ممکن است باعث لغزیدن افراد شود و ایجاد خطر کند. با این وجود کاشی استخری شیشه‌ای بسیار در برابر ضربه مقاوم است و به سختی ترک می‌خورد. از دیگر ویژگی‌های کاشی استخری شیشه‌ای موجود در فروشگاه اینترنتی ایران سرام ثبات رنگ این محصول منحصر به فرد است. رنگ‌های بسیار متنوعی از کاشی‌ استخری شیشه‌ای، از قرمز و نارنجی گرفته تا خاکستری و آبی، در ایران سرام موجود است.

کاشی ایران سرام

پرفروش‌ترین کاشی استخری در ایران سرام

کاشی‌های استخری موجود در فروشگاه آنلاین ایران سرام به دلیل ویژگی‌های فوق‌العاده‌ بسیار پرطرفدار و پر مصرف هستند. کاشی‌های لعاب‌دار و کاشی‌های شیشه‌ای از پرفروش‌ترین کاشی‌های استخری در ایران سرام هستند. با توجه به اینکه در هنگام ساخت استخر باید به بهداشت آن توجه ویژه‌ای شود، کاشی‌های استخری موجود در ایران سرام در برابر مواد شوینده از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به راحتی قابل شستشو هستند. پرفروش‌ترین رنگ‌ کاشی استخری در ایران سرام طیف مختلف رنگ آبی است که علاوه بر زیبایی به دلیل کیفیت بالا بسیار بادوام هستند. توجه داشته باشید که کاشی استخری در فروشگاه ایران سرام از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار هستند و در صورت نیاز به جایگزینی و تعویض هزینه زیادی برای شما ایجاد نمی‌کنند.

مزایای خرید اینترنتی کاشی استخری ایران سرام

همه ما تجربه‌های ضد و نقیضی از خریدهای اینترنتی داریم. گاهی تجربه به‌قدری مثبت و راضی‌کننده بوده است که پس از آن سعی کرده‌ایم تمامی خریدهایمان را به صورت اینترنتی انجام دهیم. گاهی تجربه به‌قدری ناخوشایند بوده است که به دیگران نیز توصیه کرده‌ایم از خرید اینترنتی اجتناب کنند؛ اما ما معتقیدم خرید اینترنتی از ایران سرام تجربه متفاوتی را برای شما رقم می زند.

فروشگاه اینترنتی ایران سرام به منظور دسترسی راحت‌تر مصرف کننده به انواع کاشی استخری و همچنین برای کاهش هزینه‌ها و با حذف واسطه‌ها توانسته است یک فروشگاه امن و قابل اعتماد فراهم کند. ایران سرام با کسب مجوزهای مورد نیاز فروشگاه‌های اینترنتی در ایران، از جمله نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین نشان ملی ثبت، فضای بسیار امنی را برای خریداران ایجاد کرده است. خرید کاشی استخری از ایران سرام مزایای زیر را به دنبال دارد:

  • با خرید اینترنتی کاشی استخری ایران سرام می‌توانید محصولات را از لحاظ جنس، برند، رنگ و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید.
  • با خرید اینترنتی کاشی استخری ایران سرام می‌توانید تصویر انواع کاشی استخری را مشاهده کنید، در این صورت می‌توانید به یک تصویر کلی از استخر مورد نظرتان دست پیدا کنید.
  • با خرید اینترنتی کاشی استخری ایران سرام می‌توانید اطمینان داشته باشید که به بانکی از بهترین محصولات تولید شده توسط بزرگترین تولیدکنندگان کاشی استخری در بازار دسترسی پیدا می‌کنید.
  • با خرید اینترنتی کاشی استخری در ایران سرام می‌توانید از سلامت محصولی که به دستتان می‌رسد اطمینان داشته باشید، زیرا کاشی استخری موجود در ایران سرام از ضمانت سلامت و گارانتی محصول برخوردار هستند.
  • با خرید اینترنتی کاشی استخری در ایران سرام می‌توانید با مشاوران متخصص در زمینه طراحی و ساخت استخر گفتگو کنید و از نظرات تخصصی آنها بهره‌مند شوید.

کاشی ایران سرام

برای خرید از ایران سرام کافی است به سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید تا به گالری بزرگی از انواع کاشی دسترسی داشته باشید. کارشناسان ایران سرام شما را در تمامی مراحل خرید اینترنتی کاشی  و سرامیک استخری همراهی می کنند تا تجربه ای دلچسب از خرید اینترنتی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا