ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

۹۰ میلیون دلار در حساب کاربران کامپاند آن هم به اشتباه!

پلتفرم کامپاند (compound) یکی از بزرگترین پلتفرم‌های دیفای است. این پلتفرم به اشتباه ۹۰ میلیون دلار توکن COMP به حساب کاربران خود واریز کرد.

روز آخر سپتامبر آزمایشگاه کامپاند (Compound) رخدادهای غیر معمولی را در این شبکه گزارش کرد که بعداً مشخص شد بیش از ۲۸۰۰۰۰ توکن COMP که حدودا ۹۰ میلیون دلار ارزش دارد به صورت تصادفی بین برخی کاربران توزیع شده است.

رابرت لشنر (Robert Leshner) موسس و مدیر عامل این پروتکل دیفای توضیح داد که قرارداد هوشمند جدید حاوی یک اشکال بوده که باعث شده برخی از کاربران مقدار زیادی توکن COMP دریافت کنند. همچنین او اضافه کرد که هیچ کنترل یا ابزاری برای غیرفعال کردن توزیع COMP ندارد و هرگونه تغییر در این پروتکل نیاز به یک فرایند حاکمیتی ۷ روزه دارد تا وارد مرحله اجرا شود.

تنها بیش از ۹۱،۰۰۰ توکنCOMP با قیمت بیش از ۲۹ میلیون دلار در یک تراکنش ارسال شده است.

رابرت لشنر در توئیتی از همه کاربران خواست که هر کسی که این مبلغ از توکن COMP را دریافت کرده به یک آدرس قرارداد هوشمند برگرداند. البته او اضافه کرده که افراد می‌توانند ده درصد مبلغ را به عنوان یک هکر کلاه سفید برای خود نگه دارند. همچنین او گفته است که اگر این مقدار را برنگردانید دارایی‌های شما را به IRS (سازمان مالیات امریکا) گزارش می‌دهیم.

اگر تعداد زیادی توکن COMP به صورت اشتباهی از پروتکل Compound دریافت کرده‌اید:
لطفا این توکن‌ها را به آدرس0x6d903f6003cca6255D85CcA4D3B5E5146dC33925برگردانید. می‌توانید ده درصد آن را به عنوان هکر کلاه سفید نگهدارید.

در غیر این صورت، به عنوان درآمد به IRS گزارش می‌شود و اکثر شما مجرم هستید.

لحن توئیت لشنر چندان مورد پسند جامعه دیفای نبود و واکنش‌های زیادی ایجاد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا