اخبار گوناگون

دستگاه کره گیر | لیست قیمت دستگاه کره گیر

گروه تولیدی-صنعتی بکردانه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و توانست طی مدتی زمانی کوتاه به نامی آشنا در زمینه تولید انواع دستگاه کره گیری تبدیل شود. این شرکت با بهره مندی از تیم مهندسان مجرب و متخصص و با استفاده از قطعات باکیفیت در تولید دستگاه ها، شرکتی قابل اطمینان برای خرید دستگاه های روغن گیری است. برای اطلاع از شرایط فروش، لیست قیمت و خرید دستگاه کره گیری به وب سایت بکردانه مراجعه فرمایید.

اگر مشغول خواندن این مطلب هستید، به احتمال زیاد می خواهید کسب و کار خود را در زمینه تولید کره از دانه های روغنی آغاز کنید. همان طور که می دانید، کره های گیاهی این روزها به یکی از پرطرفدارترین مواد غذایی در رژیم های غذایی سالم خواری تبدیل شده اند. این مسئله به ویژه درمورد کره بادام زمینی صدق می کند. به همین دلیل هم هست که دستگاه های کره گیر را عموما با نام دستگاه کره بادام زمینی می شناسند. دانه های روغنی سرشار از مواد مغذی و چربی های مفید برای بدن انسان هستند و تأثیر چشمگیری در سلامت انسان دارند. با خرید یک دستگاه کره گیری درجه یک و راه اندازی این کسب و کار می توانید در مدت زمانی کوتاه به سودی قابل قبول دست پیدا کنید. با ما در این مطلب همراه باشید تا بعد از بررسی جامع دستگاه های کره گیر، به قیمت آن ها هم بپردازیم.

نوشته های مشابه

قیمت دستگاه کره گیر

دستگاه کره گیر

از دستگاه کره ساز یا کره گیر برای تولید کره از دانه های روغنی استفاده می شود. دانه هایی مانند بادام زمینی، گردو، بسته، تخمه آفتاب گردان و به طور خلاصه تمامی مغزیجاتی که سراغ دارید، می توانند به عنوان منبعی برای تولید کره گیاهی باشند. انواع دستگاه های کره گیر به شرح زیر هستند:

  • کره گیر دستی
  • کره گیر برقی
  • کره گیر بالا زن
  • کره گیر پایین زن

اساس فعالیت دستگاه کره گیر برقی نیروی گریز از مرکز است. به کمک این نیرو کره از دانه روغنی جدا می شود. در دستگاه کره گیر دستی چرخش ها به کمک اهرمی که در کنار دستگاه تعبیه شده، انجام می گیرد. دستگاه های کره گیر بالا زن و پایین زن هم مشابه دستگاه برقی عمل می کنند، با این تفاوت که محل قرارگیری همزن آن ها متفاوت است.

دستگاه های کره گیر بکردانه مانند تمامی دستگاه های تولید شده این گروه صنعتی، بدون صدا و لرزش هستند تا ضمن بالا رفتن دوام محصول، تجربه استفاده لذت بخشی را هم برای شما ایجاد کنند.

دستگاه های کره گیر از نظر ابعاد و مورد مصرف هم طبقه بندی می شوند:

  • کره گیر خانگی
  • کره گیر کارگاهی
  • کره گیر صنعتی

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار کوچک اما پررونق را دارید، پیشنهاد می کنیم با یک دستگاه کره گیر کارگاهی شروع کنید. دستگاه های خانگی ظرفیت تولید بسیار پایینی دارند و نیاز کسب و کار شما را برطرف نمی کنند. از طرف دیگر دستگاه کره گیر صنعتی بسیار بزرگ و طبعا گران قیمت است و به همین دلیل در ابتدای کار برای شما به صرفه نیست. بهتر آن است که با یک دستگاه معمولی با ظرفیت متوسط کارتان را شروع کنید و گسترش دهید تا وقتی که تصمیم جدی گرفتید که این کار را به طور جدی تر و در ابعاد بزرگ تر ادامه دهید، نسبت به خرید دستگاه کره گیر صنعتی اقدام کنید.

کارشناسان گروه بکردانه به شما کمک می کنند تا بهترین دستگاه کره گیری را انتخاب کنید. برای دریافت مشاوره رایگان کافی است به وب سایت بکردانه مراجعه  کنید.

لیست قیمت دستگاه کره گیر

یکی از نکات مهم هنگام خرید دستگاه کره گیر اطلاع از قیمت آن است. این را فراموش نکنید که کارخانه های بسیاری نسبت به تولید دستکاه های کره گیر و روغن گیر اقدام می کنند. اما لزوما همه این کارخانه ها بهترین دستگاه را در اختیار شما قرار نمی دهند. نکته دیگر این که دستگاه های کره گیر عموما قیمت نسبتا بالایی دارند. بنابراین لازم است بهترین دستگاه کره گیری را پیدا کنید تا خریدی مطمئن و به صرفه را تجربه کرده باشید.

گروه بکردانه با فراهم کردن امکان مشاهده آنلاین لیست قیمت انواع دستگاه های کره گیر کار را از همیشه برای شما راحت تر کرده است. کافی است به وب سایت بکردانه مراجعه و از منو بالای سایت گزینه دستگاه کره گیر را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید انواع دستگاه های کره گیر را به همراه مشخصات دقیق و قیمت هرکدام مشاهده کنید. کارشناسان بکردانه هم در مسیر انتخاب و خرید دستگاه کره گیر در کنار شما هستند تا بهترین گزینه را خریداری کنید.

برای خرید دستگاه کره گیر در مدل ها و ظرفیت های مختلف و مشاهده لیست قیمت این دستگاه ها به وب سایت بکردانه مراجعه کنید، با کارشناسان مجموعه به صورت تلفنی در ارتباط باشید و کسب و کار کره گیری از دانه های روغنی را در کوتاه ترین زمان و با کمترین میزان بودجه آغاز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا