ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

بیت کوین ۵۱ هزار دلار! هدف کوتاه مدت خریداران ۵۶ هزار دلار است

قیمت بیت کوین از محدوده چند ماهه خود خارج شد و به بالای سطح ۵۰،۰۰۰ دلار رسید و معامله گران را وادار کرد تا هدف کوتاه مدت خود را به ۵۶،۰۰۰ دلار افزایش دهند.

حرکت اولیه ای که بیت کوین (BTC) را در ۵ اکتبر به بالای ۵۰،۰۰۰ دلار رساند، در طول روز ادامه یافت و پس از آنکه خریداران کنترل بازار را در دست گرفتند و قیمت BTC را نزدیک به ۵۱،۹۰۰ دلار افزایش دادند، ادامه داشت.

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که پس از یک دوره کوتاه تثبیت، خریداران روند صعودی خود را از سر گرفتند و بسیاری از تحلیلگران به دنبال این هستند که بفهمند آیا قیمت BTC در سطح ۵۰،۰۰۰ دلار حمایت می شود یا خیر.

بیتکویننمودار ۴ ساعته BTC/USDT. منبع: TradingView

از زمان رسیدن به ۴۰،۸۸۵ دلار در ۲۹ سپتامبر، قیمت بیت کوین ۲۶.۸ درصد افزایش یافت و امید معامله گران را برای پایان سال بیش از ۱۰۰ هزار دلار (سطحی که به طور واقعی به هدف نهایی ۲۰۲۱ تبدیل شده است) بیشتر کرد.

اقدام سه شنبه قیمت برای دیوید لیفچیتز، شریک مدیریت و سرپرست سرمایه گذاری ExoAlpha، بسیار جذاب بود. او افزایش ۱۰ درصدی را در ۱ اکتبر به عنوان یک فشار کوتاه می دانست که “هیچ دلیل واقعی برای شروع وجود ندارد مگر اینکه توسط یک شرکت بزرگ ایجاد شده باشد”.

با وجود افزایش بیشتر قیمت، لیفچیتز هشدار داد که BTC هنوز از محدوده خطر خارج نشده است.

لیفچیتز گفت:

در این مرحله ۲ احتمال وجود دارد: یا خریداران به بازی باز می گردند و BTC را به بالای ۵۵۰۰۰ دلار می رسانند و ما می توانیم انتظار داشته باشیم که به زودی به بالاترین قیمت ۶۴۰۰۰ دلار برسیم، یا در شک و تردید باقی می مانند. رسیدن از ۴۴۰۰۰ دلار به ۴۸۰۰۰ دلار در تنها ۲ دقیقه زمان برد و ممکن است خریداران قدرت کافی برای عبور از ۵۳۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰ دلار را نداشته باشد، در آن زمان BTC فقط می تواند به میانه محدوده ۵ ماهه ۴۰ تا ۵۰ هزار دلاری خود بازگردد.

یک معامله بزرگ و بلندمدت با نام مستعار “پنتوشی” مدعی شد که نمودار زیر را نشان دهنده محدوده معاملات چند ساله BTC است.

بیتکوین
نمودار ۱ هفته ای BTC/USD. منبع: توییتر

با توجه به نمودار ارائه شده، قیمت بیت کوین می تواند تا سال ۲۰۲۲ به بالاترین محدوده ۳۲۳،۲۱۶ دلار برسد.

سقف کلی بازار ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر ۲.۲۲۹ تریلیون دلار است و نرخ تسلط بیت کوین ۴۳.۵ درصد است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا