ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین، شنبه ۱۷ مهر

بیت کوین و آلت کوین های منتخب در سطوح بالاتری با فروش روبرو هستند و این نشان می دهد که معامله گران کوتاه مدت ممکن است پس از رالی اخیر سود خود را ذخیره کنند.

جی پی مورگان در یادداشتی به مشتریان خود در ۷ اکتبر گفت:

به نظر می رسد تلاش برای رساندن بیت کوین (BTC) به بالای ۵۰،۰۰۰ دلار از سوی خریداران سازمانی افزایش یافته است. بیت کوین در برابر طلا به عنوان یک محافظت بهتر در برابر تورم است.

نمودار-بازارعملکرد روزانه بازار ارزهای رمزنگاری شده منبع: Coin360

بیت کوین در ۷ اکتبر شاهد ذخیره سود بود، اما فروشنده ها نتوانستند قیمت را به زیر سطح شکست ۵۲.۹۲۰ دلار برسانند که این یک نشانه مثبت است. خریداران تلاش کردند روند صعودی را در ۸ اکتبر از سر بگیرند اما سایه بلند روی کندل روزانه نشان می دهد که در سطوح بالاتری فروش انجام می شود.

بیتکوین
نمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

اولین حمایت نزولی ۵۲،۹۲۰ دلار است، اما اگر فروشنده ها قیمت را به زیر این سطح برسانند، جفت ارز BTC/USDT می تواند به سطح روانی ۵۰،۰۰۰ دلار و سپس به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) (48،۲۸۵ دلار) برسد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی منطقه اشباع خرید، برتری را برای خریداران نشان می دهد. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، خریداران دوباره تلاش می کنند روند صعودی را از سر بگیرند.

شکست و بستن بالای ۵۶،۱۰۰ دلار می تواند جفت را به ۶۰،۰۰۰ دلار برساند، جایی که فروشنده ها ممکن است مقاومت سفت و سختی داشته باشند. اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) (47،۳۴۲ دلار) برسد، این دیدگاه مثبت باطل می شود. سپس این جفت ارز می تواند حمایت مهم ۱۰۰ روزه SMA (42،۶۹۱ دلار) را مجدداً آزمایش کنند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا