ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه ریپل (XRP)، سولانا (SOL)، دوج کوین (DOGE)

معاملات محدود در ریپل (XRP) در ۹ اکتبر با شکست صعودی به پایان رسید و بالاتر از SMA 50 روزه (۱.۰۸ دلار) بسته شد. با این حال، سایه بلند روی کندل ۱۰ اکتبر نشان می دهد که فروشنده ها در برابر ۱.۲۴ دلار از مقاومت جزئی دفاع می کنند.

ریپلنمودار روزانه XRP/USDT. منبع: TradingView

اگر خریداران ریپل در سطح فعلی تسلیم نشوند، احتمال شکست بیشتر از ۱.۲۴ دلار افزایش می یابد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۰۶ دلار) در حال کاهش است و RSI بالای ۶۰ است و این نشان دهنده برتری خریداران است.

شکست و بستن بالای ۱.۲۴ دلار می تواند ریپل را به ۱.۴۱ دلار برساند. این ممکن است مانعی دشوار برای غلبه بر آن باشد، اما در صورت عبور از آن، این جفت ارز می تواند به ۱.۶۶ دلار برسد. در صورت کاهش قیمت و شکستن زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، این دیدگاه صعودی باطل می شود. این می تواند قیمت را به ۱ دلار و سپس به SMA 100 روزه (۰.۹۳ دلار) کاهش دهد.

SOL/USDT

بازگشت ضعیف سولانا (SOL) از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۵۱ دلار) در ۸ و ۹ اکتبر نشان دهنده عدم خرید تهاجمی از سوی خریداران است. عرضه در ۱۰ اکتبر از تقاضا فراتر رفت و قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یافت.

سولانانمودار روزانه SOL/USDT. منبع: TradingView

خریداران اکنون سعی می کنند از SMA 50 روزه (۱۴۱ دلار) دفاع کنند. آنها باید قیمت را بالاتر از خط روند نزولی فشار بیاورند و ثابت نگه دارند تا نشان دهد فشار فروش در حال کاهش است. حرکت صعودی می تواند افزایش یابد و بالای سطح فیبوناچی ۶۱.۸٪ در ۱۷۷.۸۰ دلار بسته شود.

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر SMA 50 روزه برسد، جفت ارز SOL/USDT می تواند به حمایت قوی ۱۱۶ دلار برسد. این یک سطح مهم برای دفاع خریداران است زیرا در صورت شکست، این جفت ارز می تواند به SMA 100 روزه (۹۰ دلار) کاهش یابد.

DOGE/USDT

اگرچه خریداران در ۸ و ۹ اکتبر از SMA 100 روزه (۰.۲۴ دلار) دفاع کردند، اما نتوانستند دوج کوین (DOGE) را به SMA 50 روزه (۰.۲۴ دلار) برسانند. این نشان می دهد که تقاضا در سطوح بالاتر کم می شود. فروشنده ها از این موقعیت استفاده کردند و در ۱۰ اکتبر قیمت را به زیر میانگین های متحرک رساندند.

دوج کوین
نمودار روزانه DOGE/USDT. منبع: TradingView

اگر خریداران نتوانند قیمت را به سرعت از میانگین های متحرک عقب ببرند، جفت ارز DOGE/USDT می تواند به منطقه حمایتی ۰.۲۱ دلار تا ۰.۱۹ دلار کاهش یابد. فروشنده ها برای بدست آوردن برتری باید این منطقه حمایت را بشکنند.

برعکس، اگر قیمت بالا رود و از میانگین های متحرک شکسته شود، خریداران تلاش دیگری خواهند کرد تا قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز می تواند حرکت صعودی خود را به ۰.۳۲ دلار و بعداً ۰.۳۵ دلار آغاز کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا