ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

قیمت رقیب اتریوم (فانتوم) یک شبه ۱۰ درصد افزایش یافت!

قیمت رقیب اتریوم یعنی فانتوم یک شبه ۱۰ درصد افزایش یافت. سایر ارزهای دیجیتال  پس از یک هفته رشد و در آستانه راه اندازی اولین ETF آتی بیت کوین آمریکا، دچار رکود شدند.

این اولین باری است که ETF ارز رمزنگاری شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تأیید می شود. بیت کوین در هفته گذشته ۱۰ درصد رشد کرد و به ۶۰،۸۰۴ دلار رسید اما در آخر هفته چندان ریزش نداشته است.

Fantom همچنان به راه خود ادامه می دهد. با ۲.۲۳ دلار، فانتوم (FTM) هنوز ۲۲ سنت از بالاترین سطح ۹ روزه خود یعنی ۲.۴۵ دلار کمتر است. این رمز ارز پنجاهمین ارز رمزنگاری برتر است که امروز حرکت قیمت قابل توجهی را تجربه کرد.

فانتوم در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. این یک بلاک چین مبتنی بر DAG و مشابه Hedera Hashgraph است که تاریخچه بلاک چین را به صورت نمودار هش ذخیره می کند. بلاک چین از مکانیزم اجماع خاص خود استفاده می کند که نوعی از اجماع اثبات سهام است. این فناوری منجر به زمان تایید یک ثانیه ای و کاهش هزینه تراکنش می شود.

Fantom همچنین از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند. قراردادهای هوشمند از زمانی که توسط اتریوم رواج یافت، پایه اصلی تأمین مالی غیر متمرکز بوده و محصولات و خدمات مالی زیادی را ارائه می دهند.

شبکه فانتوم امسال ارزش خود را افزایش داد. در آغاز سال ۲۰۲۱، این ارز با قیمت ۰.۰۱۷ دلار معامله می شد. سپس قیمت فانتوم در طول سال بیش از ۱۳،۰۰۰ افزایش یافت.

بیشترین رشد Fantom در پایان تابستان اتفاق افتاد. در اواسط ماه آگوست، زمانی که فانتوم حدود ۰.۴ دلار ارزش داشت، این شبکه با اوراکل های قیمت جین لینک ادغام شد و امکان میزبانی خدمات امن DeFi در فانتوم را فراهم کرد. در اوایل ماه جاری، پروتکل جمع آوری عملکرد DeFi Yearn Finance با فانتوم ادغام شد.

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا