بورساخبار بورس و اقتصاد

بورس فردا ۲۶مهر چگونه خواهد بود؟

روندهای درونی بازار نشان از قدرتمندی روندهای صعودی بورس دارد. تحلیل‌گران تکنیکی علت جهش شاخص را اثر کف حمایت ۱.۴ میلیون واحدی می‌دانند، به طوری که شاخص تا سطح یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد بالا آمد.  بنابراین عوامل بنیادی موثر بر قیمت سهام شرکت‌ها و روندهای درونی بازار مانند ورود نقدینگی حقیقی و رشد تقاضای حقیقی، به عنوان شاخص‌های عملکرد بازار در روز گذشته، همگی حاکی از تداوم رشد قیمت‌ها در معاملات امروز هستند.
بازار سهام روز گذشته با افت دو شاخص بورس به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس با ۱۳۹۷ واحد منفی در کانال یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم‌وزن هم با سه هزار واحد افت در محدوده ۳۹۸ هزار واحد قرار گرفت. پیش‌بینی بورس فردا به چه صورت است؟

 بازار سهام روز گذشته با افت دو شاخص بورس به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس روز گذشته با ۱۳۹۷ واحد منفی در کانال یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد قرار گرفت و شاخص هم‌وزن هم با سه هزار واحد افت در محدوده ۳۹۸ هزار واحد قرار گرفت. پیش‌بینی بورس فردا به چه صورت است؟

یوسف هاشمی، کارشناس بازار سرمایه درباره علت ریزش شاخص کل بورس در روزهای گذشته گفت: کاهش شاخص بورس در هفته گذشته عمدتاً تحت تأثیر کاهش نرخ دلار و گمانه زنی ها درخصوص تغییرات گسترده در بدنه مدیریتی سازمان بورس صورت گرفت.

این کارشناس بازار ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اینکه آخر هفته گذشته تیم جدید مدیریتی سازمان بورس تعیین شد، در هفته جاری نگاه بازار صرفا به روند قیمت دلار خواهد بود چون سایر عوامل از قبیل قیمت جهانی نفت و کالاها همچنان روند با ثبات و صعودی را دارند در نتیجه بازار از این بابت نگرانی ندارد.

هاشمی در بخش دیگری گفت: به نظر در این هفته توجه عمده بازار به نرخ دلار و نرخ سود بانکی است که در صورت عدم کاهش در نرخ دلار و عدم افزایش در نرخ سود بانکی می‌توان شاهد روند حرکتی بهتری در بازار باشیم.
منبع:تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا