ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین، سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰

آلت کوین ها در آستانه عرضه این هفته ETF بیت کوین شاهد فروش هستند که این شاید نشانه این باشد که معامله گران نگران هستند.

شرکت کنندگان در بازار به احتمال زیاد حجم معاملات ETF را دنبال می کنند تا بتوانند میزان مشارکت سرمایه گذاران سازمانی را ارزیابی کنند. اگر این میزان برای چند روز دچار تغییر نشود، معامله گران کوتاه مدت ممکن است وسوسه شوند که سود خود را ذخیره کنند. اما اگر تقاضا همچنان قوی باقی بماند، حرکت صعودی ممکن است افزایش یابد.

نمودار-بازارعملکرد روزانه بازار ارزهای رمزنگاری شده منبع: Coin360

آخرین گزارش CoinShares برای هفته منتهی به ۱۷ اکتبر نشان می دهد که ورود سازمان ها به بازار ارزهای دیجیتال کل دارایی های مدیران موسسه را به بالاترین رکورد ۷۲.۳ میلیارد دلار رسانده است. از مجموع ورودی ۸۰ میلیون دلاری در طول هفته، سهم بیت کوین ۷۰ میلیون دلار بوده است.

سایه بلند روی کندل بیت کوین در ۱۷ اکتبر، خرید قوی را در کاهش قیمت نشان می دهد. خریداران سعی کردند قیمت را در بالای سطح ۶۲،۹۳۳ دلار افزایش دهند اما موفق نشدند. این نشان می دهد که فروشنده ها با قدرت از منطقه بین ۶۲،۹۳۳ تا ۶۴،۸۵۴ دلار دفاع می کنند.

بیت-کوین‌نمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

اگر فروشندگان قیمت را به زیر ۵۸،۹۶۳ دلار کاهش دهند، جفت ارز BTC/USDT می تواند به میانگین متحرک نمایی ۲۰ هفته ای (EMA) (55،۱۱۸ دلار) کاهش یابد. بازگشت قوی این حمایت نشان می دهد که احساسات مثبت باقی می مانند و معامله گران در حال خرید در افت قیمت هستند.

سپس خریداران یک بار دیگر تلاش می کنند تا مانع بالایی را برطرف کنند. در صورت موفقیت، جفت ارز می تواند مرحله بعدی روند صعودی را شروع کند که می تواند به ۷۰،۰۰۰ دلار و سپس به ۷۵،۰۰۰ دلار برسد.

در صورت شکستن حمایت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، این جفت ارز می تواند به سطح شکست ۵۲،۹۲۰ دلار برسد. این یک حمایت مهم است زیرا در صورت شکست، این جفت ارز ممکن است به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) (49270 دلار) سقوط کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا