ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) و کاردانو (ADA)

بایننس کوین (BNB) پس از تکمیل الگوی معکوس H&S در ۱۳ اکتبر در تلاش برای رشد است، اما نکته مثبت این است که خریداران اجازه ندادند قیمت زیر خط گردن ثابت بماند.

بایننس-کویننمودار روزانه بایننس کوین. منبع: TradingView

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۳۹ دلار) در حال افزایش است و RSI بالای ۶۴ است که نشان می دهد مسیر دارای کمترین مقاومت به سمت صعود است. اگر قیمت خریداران بایننس کوین به بالای ۴۸۴.۷۰ دلار برسد، جفت ارز BNB/USDT می تواند به ۵۱۸.۹۰ دلار افزایش یابد.

این سطح ممکن است به عنوان یک مقاومت سخت عمل کند، اما اگر خریداران از این مانع عبور کنند، این جفت ارز می تواند به هدف الگو در ۵۵۴ دلار برسد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت پایین بیاید و از میانگین متحرک شکسته شود، این نشان می دهد که فروشنده ها دوباره وارد بازی شده اند. این جفت ارز می تواند به ۳۹۲.۲۰ دلار کاهش یابد.

ADA/USDT

کاردانو (ADA) در یک الگوی مثلث متقارن معامله می شود که نشان دهنده عدم تصمیم گیری خریداران و فروشنده ها در مورد حرکت جهت بعدی است.

کاردانونمودار روزانه ADA/USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۲۰ دلار) به تدریج در حال کاهش است و RSI نزدیک به ۴۳ کاهش یافته است که نشان دهنده یک برتری جزئی برای فروشنده ها است. اگر فروشندگان قیمت را در زیر خط حمایت مثلث فرو ببرند، جفت ADA/USDT می تواند به ۱.۸۷ دلار کاهش یابد.

این سطح می تواند خرید قوی خریداران را به خود جلب کند. شکستن و بستن بالای خط مقاومت مثلث نشان می دهد که خریداران عرضه را جذب کرده و بازگشتی قوی داشته اند.

این جفت ارز می تواند به ۲.۴۷ دلار برسد که ممکن است به عنوان یک مقاومت عمل کند. اما اگر خریداران از این مانع عبور کنند، حرکت صعودی ممکن است تا ۲.۸۰ دلار ادامه یابد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا