ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB)، کاردانو (ADA) و ریپل (XRP)

بایننس کوین (BNB) به تدریج در حال حرکت به سمت ۵۱۸.۹۰ دلار است که پیشتر به عنوان یک مانع سخت عمل کرده بود. از این رو، فروشنده ها ممکن است دوباره با قدرت از این سطح دفاع کنند.

نمودار روزانه BNB/USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت از ۵۱۸.۹۰ دلار کاهش یابد، جفت ارز BNB/USDT می تواند تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۵۰ دلار) ریزش پیدا کند. بازگشت قوی از این سطح نشان می دهد که احساس مثبت شده است و معامله گران در حال خرید این افت هستند.

این امر احتمال شکست را افزایش داده و به بالای ۵۱۸.۹۰ دلار می رسد. سپس این جفت ارز می تواند راه خود را به هدف ۵۵۴ دلار آغاز کند. اگر قیمت پایین بیاید و در زیر شانه سمت راست به ۳۹۲.۲۰ دلار برسد، این دیدگاه صعودی باطل می شود.

ADA/USDT

کاردانو (ADA) در تلاش است تا از خط حمایت الگوی مثلث متقارن خارج شود. اگر خریداران قیمت را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۱۹ دلار) برسانند، آلت کوین می تواند به خط مقاومت مثلث برسد.

کاردانونمودار روزانه ADA/USDT. منبع: TradingView

شکستن و بستن بالای مثلث نشان می دهد که عدم قطعیت به نفع خریداران برطرف شده است. جفت ADA/USDT می تواند تا ۲.۴۷ دلار افزایش یابد و در صورت عبور از این سطح، حرکت صعودی می تواند به ۲.۸۰ دلار برسد.

اگر قیمت از سطح فعلی یا مقاومت بالایی کاهش یابد و به زیر مثلث شکسته شود، نشان می دهد که عرضه بیش از تقاضا است. این جفت ارز می تواند در سطح حمایت ۱.۸۷ دلار سقوط کند.

XRP/USDT

XRP در روزهای ۱۸ و ۱۹ اکتبر یک الگوی کندلی دوجی ایجاد کرد که نشان دهنده عدم تصمیم گیری خریداران و فروشنده ها است. این عدم قطعیت امروز با شکست بالای ۱.۱۰ دلار به صعود رسید.

نمودار روزانه XRP/USDT. منبع: TradingView

خریداران اکنون سعی می کنند قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز XRP/USDT می تواند به ۱.۲۴ دلار برسد و در صورت عبور از این مقاومت، توقف بعدی می تواند سطح مهم ۱.۴۱ دلار باشد.

در صورت کاهش قیمت از خط روند نزولی، این جفت ارز دوباره به ۱ دلار کاهش می یابد. شکست و بستن زیر این حمایت یک الگوی مثلث نزولی را تکمیل می کند که می تواند به ۰.۸۵ دلار کاهش یابد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا