ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

CFTC در حال بررسی پلتفرم پیش‌بینی غیرمتمرکز Polymarket

بر اساس گزارش ۲۳ اکتبر بلومبرگ به نقل از منابع ناشناس، CFTC در حال بررسی این امر است که Polymarket که به مشتریان خود اجازه داد و ستد باینری آپشن و مبادلاتی را می دهد، باید در سیستم تنظیم مالی ثبت شود. این در حالیست که CFTC هنوز تایید نکرده است که آیا در حال بررسی Polymarket است یا خیر.

سخنگوی این پلتفرم اظهار داشت:

Polymarket قاطعانه متعهد به پیروی از قوانین و مقررات قابل اجرا و ارائه اطلاعات به رگولاتورها است که به آنها در هر گونه پرس و جو کمک خواهد کرد.

این گزارش ادعا می کند که این شرکت مدیر سابق بخش اجرای CFTC و شریک فعلی شرکت حقوقی سالیوان و کرامول، جیمز مک دونالد را برای رسیدگی به این تحقیقات درگیر کرده است.

Polymarket میزبان انواع بازارهای جدید پیش بینی است که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از رمز ثابت USD Coin در مورد نتیجه رویدادهای آینده حدس و گمان کنند. Polymarket در برابر مشتریان خود موضع نمی گیرد و میزبان رابط قرارداد هوشمند است که به کاربران امکان می دهد با پروتکل ارتباط برقرار کنند.

این گزارش ادعا می کند که تحقیقات در حالی انجام می شود که Polymarket در حال مذاکره برای حصول سری جدیدی از بودجه است و منابع ناشناس ادعا می کنند که افزایش این شرکت می تواند نزدیک به ۱ میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

در اکتبر ۲۰۲۰، Polymarket یک سری مالی ۴ میلیون دلاری به رهبری Polychain Capital را تضمین کرد که همچنین شاهد مشارکت Meltem Demirors، مدیر ارشد علمی کوین شیرز، Balaji Srinivasan، مدیر ارشد فناوری سابق کوین بیس و مدیر عامل انجل لیست، Naval Ravikant بود.

Polymarket در ارائه بازارهای پیش‌بینی غیرمتمرکز تنها نیست، زیرا Augur پلتفرم Polygon خود را در ابتدای اکتبر راه‌اندازی کرد.

در حالی که Polymarket طیف گسترده ای از بازارها از جمله گمانه زنی در مورد تعداد موارد کووید، قیمت کف کریپتوپانک ها و چشم انداز ریاست جمهوری دونالد ترامپ را ارائه می دهد، بازارهای Augur در حال حاضر بر رویدادهای ورزشی و پیش بینی قیمت کریپتو متمرکز شده اند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا