ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین، سه شنبه ۴ آبان

بیت کوین و چندین آلتکوین تلاش می کنند روند صعودی خود را از سر بگیرند، اما در سطوح بالاتر احتمالا شاهد مقاومت شدید فروشنده ها هستند.

بیت کوین (BTC) از سقوط به زیر ۶۰۰۰۰ دلار نجات پیدا کرد که این امر نشان دهنده خرید قوی در سطوح پایین تر است. کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، گفت که سرمایه گذاران از سفارشات بازار برای خرید ۸۴۰ میلیون دلار فیوچرز بیت کوین در هنگام ریزش به ۶۰،۰۰۰ دلار استفاده کردند.

این نشان می دهد که تحلیلگران برای بقیه سال دیدگاه مثبتی دارند و پیش بینی می کنند روند صعودی ادامه یابد. تحلیلگر TechDev معتقد است که روند قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ همان مسیر سال ۲۰۱۷ را دنبال می کند. اگر این اتفاق بیفتد، بیت کوین می تواند برای یک رشد شدید آماده شود.

نمودار-بازارعملکرد روزانه بازار ارزهای دیجیتال منبع: Coin360

سایه بلند در کندل ۲۳ و ۲۴ اکتبر نشان می دهد که خریداران در تلاش برای دفاع از حمایت روانی مهم در ۶۰۰۰۰ دلار هستند. بیت کوین روند صعودی خود را از سر گرفته است و اکنون تلاش خواهد کرد تا منطقه مقاومت بالاسری را در قیمت ۶۴,۸۵۴ تا ۶۷,۰۰۰ دلار به چالش بکشد.

بیتکویننمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

افزایش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) (58794 دلار) و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه مثبت نشان می دهد که خریداران بر بازار کنترل دارند. اگر جفت BTC/USDT در بالای ۶۷،۰۰۰ دلار بسته شود، حرکت صعودی می تواند بیشتر شود.

این می تواند درها را برای افزایش احتمالی به ۷۵،۰۰۰ دلار و بعدها ۸۵۷۵۶.۷۵ دلار باز کند.

اگر قیمت بار دیگر از مقاومت بالایی کاهش یابد و به زیر متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، این دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. این امر می تواند منجر به فروش وحشتناک معامله گران کوتاه مدت شود و ممکن است قیمت را تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) (51,160 دلار) کاهش دهد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا