بورساخبار بورس و اقتصاد

پیش‌بینی از روند بورس در هفته آینده

امروز در آخرین روز کاری هفته اگر روند روز گذشته ادامه یابد، با توجه به افت ارزش معاملات و تداوم روند خروج نقدینگی حقیقی، می‌توان در انتظار ریزش قیمت‌ها بود. امروز شاخص کل بورس با ۹ هزار واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۳۹۳ هزار واحد قرار گرفت. پیش‌بینی کارشناسان از روند بازار سهام چگونه است؟

نیما آزادی، کارشناس بازار سرمایه درباره تحلیل روند بازار سهام به تجارت‌نیوز گفت: یکی دو ماه اخیر اتفاق جدیدی در بازار رخ نداده است و تا زمانی که نقدینگی جدید به بازار تزریق نشود روند بازار تغییری نخواهد داشت. البته این دلیل باعث شده است که بسیاری از سهم‌ها در حال حاضر در بازار ارزنده باشند.

وی ادامه داد: ساختار بازار سهام خصوصی و دولتی است و تصمیمات دولت در تغییر روند بازار موثر است. به نظر می‌رسد در هفته‌های آتی کف قوی در بازار ساخته شود. گروه‌هایی که P/E پایین‌تری دارند می‌توانند روند بهتری را داشته باشند.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه هم درباره روند بازار روزهای آینده به تجارت‌نیوز گفت: روند بازار هفته آینده خنثی و متعادل خواهد بود و روند تک سهم‌های گروه‌های مختلف قابلیت بررسی برای ورود را دارد.

علی رستمی از نیروهای متعهد و مجرب و خوشنام به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی منصوب شد.

آنگونه که برخی از رسانه‌ها می‌گویند پس از تشکیل جلسه هیات مدیره شستا و معارفه رستمی به‌عنوان عضو جدید موظف، مراسم معارفه‌ او به‌عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز با حضور مدیران سازمان تامین اجتماعی و وزارتی برگزار خواهد شد.

رستمی دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت بازرگانی گرایش مالی و دانش‌آموخته دانشگاه شهیدبهشتی است و مدیریت در شرکت‌های املاح معدنی ایران و خاک چینی را در کارنامه دارد.
منبع:تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا