ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین (BTC)، پنج شنبه ۶ آبان ۱۴۰۰

بیت کوین و اتر ممکن است در روزهای آینده شاهد پولبک عمیق تری باشند و این حرکت می تواند سرمایه گذاران خرد را از آلت کوین ها و سایر پوزیشن های پر خطر دور کند.

بیت کوین (BTC) به زیر حمایت روانی در ۶۰،۰۰۰ دلار بازگشت. در حالی که به نظر می‌رسد این در کوتاه‌مدت اثر منفی دارد، قیمت همچنان به حرکت خود در سال ۲۰۱۷ ادامه داده است.

PlanB، خالق مدل محبوب سهام به جریان بیت کوین (S2F)، اخیراً در توییتی اعلام کرد که مرحله دوم بازار صعودی بیت کوین آغاز شده است. این تحلیلگر بر این باور است که اگر روند قیمت بیت کوین به پیروی از مدل S2F ادامه دهد، افزایش قیمت به ۱۰۰,۰۰۰ تا ۱۳۵,۰۰۰ دلار تا پایان سال ممکن است.

نمودار-بازارعملکرد روزانه بازار ارزهای دیجیتال منبع: Coin360

اگرچه BTC بیشترین توجه را به خود جلب می کند، صرافی ارزهای دیجیتال Okcoin در گزارش اخیر خود اعلام کرد که اشتهای سرمایه گذاران سازمانی برای دارایی های رمزنگاری غیر بیت کوینی در حال افزایش است. در این گزارش آمده است که ۵۳ درصد از خریدهای سرمایه گذاران سازمانی در ماه سپتامبر توسط آلت کوین بوده است.

BTC/USDT

بیت کوین نتوانست منطقه مقاومت بالایی را در ۶۴،۸۵۴ دلار تا ۶۷،۰۰۰ دلار در ۲۵ اکتبر مجدداً آزمایش کند، که ممکن است معامله گران کوتاه مدت را وادار به ذخیره سود کرده باشد. این امر قیمت را به سمت حمایت قوی در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) (58,948 دلار) پایین آورده است.

بیتکوین
نمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

شکستن و بسته شدن به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، اولین نشانه ای از تضعیف حرکت صعودی خواهد بود. اگر خریداران نتوانند به سرعت سطح را به دست آورند، فروش می‌تواند تسریع شود و جفت BTC/USDT به ۵۲۹۲۰ دلار کاهش می‌یابد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) به نقطه میانی کاهش یافته است و متحرک نمایی ۲۰ روزه در حال کاهش است که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است.

اگر این جفت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) (51،۵۵۶ دلار) بگذرد، این برتری به نفع فروشنده ها خواهد بود. از سوی دیگر، یک شکست به بالاترین رکورد جدید نشان می‌دهد که خریداران دوبارهبر شرایط کنترل دارند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا