ارزهای دیجیتالمعرفی ارزهای دیجیتال

با ارز دیجیتال Coin98 (کوین ۹۸) بیشتر آشنا شوید

کوین ۹۸ پروتکلی است که با هدف ایجاد اکوسیستمی برای محصولات دیفای و دسترسی آسان‌تر برای کابران این حوزه روی کار آمده است. پروژه‌هایی همچون صرافی‌های غیرمتمرکز، پروتکل‌های وام‌دهی، بازی‌های بلاکچین محور، پروژه‌های On-chain و … بر بستر این پروتکل فعالیت می‌کنند. علاوه‌ بر این در پروژه ارز دیجیتال Coin98 پروژه‌های چند بلاکچینی نیز امکان فعالیت دارند. پروژه ارز دیجیتال کوین ۹۸ در تلاش است به عنوان یکی از برجسته‌ترین و راحت‌ترین پروتکل‌ها به کاربران حوزه دیفای این امکان را بدهد که بدون نیاز به داشتن اطلاعات عمیق در حوزه بلاکچین، به فعالیت در این زمینه بپردازند.

اجزای اصلی پروژه ارز دیجیتال Coin98

صرافی Coin98

یکی از مهم‌ترین و به اصطلاح گل سر سبد ویژگی‌های این پروژه صرافی کوین ۹۸ است. تیم ارز دیجیتال کوین ۹۸ در نظر دارد که به عنوان یک تأمین‌کننده نقدینگی چند زنجیره‌ای، از دارایی‌های مختلفی که بر بستر بلاکچین‌های مختلفی همچون اتریوم، شبکه هوشمند بایننس، سولانا و ترون قرار دارند، پشتیبانی کند. پروژه ارز دیجیتال Coin98 با راه‌اندازی این صرافی در تلاش است که راحت‌ترین و بی‌دردسرترین تجربیات را در اختیار کاربران حوزه دیفای قرار دهد. در حال حاضر این صرافی امکان سواپ در یک شبکه را فراهم نموده است و در تلاش است که در مراحل بعدی توسعه‌، امکانات مورد نظر خود را به طور کامل اجرایی کند.

همچنین این پروژه با هدف برطرف کردن تمامی نیازهای کاربران هنگام استفاده از این صرافی، خدمات دیگری را نیز ارائه داده است که جزئیات آنها را می‌توانید در ادامه ببینید:

کیف پول Coin98

کیف پول کوین ۹۸ یک کیف پول ارز دیجیتال چند زنجیره‌ای است که امکان نگهداری، انتقال و مدیریت دارایی‌های رمزارزی در شبکه‌های مختلف را به کاربران خود ارائه کرده است. این کیف پول از بیش از ۲۰ شبکه همچون شبکه‌های اتریوم، شبکه هوشمند بایننس، سولانا، پلی گان، اولانچ، ترا، اتریوم کلاسیک و … پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از خدمات این کیف پول می‌توانید بسته به نوع سیستم عامل مصرفی خود، از یکی از روش‌های زیر استفاده نمایید:

کیف پول کوین ۹۸ نسخه اندروید: android.coin98.app یا apk.coin98.app

کیف پول کوین ۹۸ نسخه آیفون: ios.coin98.app یا testflight.coin98.app

کیف پول کوین ۹۸ افزونه کروم: extension.coin98.app یا chrome.coin98.app

کیف پول کوین ۹۸ نسخه وب: wallet.coin98.com

پورتفولیو یا سبد سهام کوین ۹۸

دومین محصول تیم ارز دیجیتال Coin98 در این زمینه، پورتفولیوی کوین ۹۸ است. این محصول به کاربران کمک می‌کند که بتوانند به راحتی و با وجود امکان دسترسی به چندین بلاکچین، دارایی‌های رمزارزی خود در شبکه‌های مختلف را بدون نیاز به کلیدهای خصوصی مختلف مدیریت نمایند.

نسخه ۱ پورتفولیوی Coin98 در حال حاضر از شبکه‌هایی همچون اتریوم، شبکه هوشمند بایننس، HECO، اولانچ، ترون، توموچین، Near، پولکادات، کوزاما و Celo پشتیبانی می‌کند.

لیست دیگر محصولات در حال توسعه تیم ارز دیجیتال Coin98 به اختصار در ادامه آمده است:

برگزاری IDO یا عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز:

این محصول در نظر دارد که فروش عرضه اولیه پروژه‌های خلاقانه رمزارزی و جمع‌آوری سرمایه را از طریق این پلتفرم صورت دهد.

مارکت کوین ۹۸:

بستری برای ارائه اطلاعات درون زنجیری (on-chain) مربوط به بلاکچین‌های مختلف

سیستم‌های وام‌دهی در کوین ۹۸

فراهم آوردن امکانات وام‌دهی و وام‌گیری برای کاربران

امکانات استیکینگ در کوین ۹۸

فراهم آوردن امکانات کسب درآمد از استیکینگ ارزهای دیجیتال مختلف

معاملات آتی در کوین ۹۸

فراهم بودن امکان معاملات مارجین، فیوچرز، آپشن و …

سرمایه گذاران ارز دیجیتال کوین ۹۸

پروژه ارز دیجیتال کوین ۹۸ توانست چیزی حدود ۱.۲۵ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری نماید. در ادامه لیستی از سرمایه‌گذاران این پروژه آورده شده است:

Hashed: یک صندوق سرمایه‌گذاری تازه‌تأسیس جهانی است که از پروژه‌های پیشگام در حوزه بلاکچین و رمزارزها حمایت می‌کند. تیم این پروژه از افراد با استعداد اهل سیلیکون ولی (Silicon Valley) تشکیل شده است.

ParaFi Capital: پروژه ParaFi Capital یکی دیگر از شرکت‌های سرمایه‌گذاری است که تمرکز اصلی‌اش بر پروژه‌های بلاکچین محور و پروژه‌هایی است که در سیستم‌های مالی غیرمتمرکز فعالیت دارند.

Spartan group: گروه اسپارتان یکی از شرکت‌های آسیایی پیشرو در زمینه مشاوره در حوزه بلاکچین و مدیریت دارایی است که توسط فارغ‌التحصیلان سابق گلدمن ساکس تأسیس شده است. Spartan Capital خدمات مشاوره‌ای برای پروژه‌های برجسته بلاکچینی مانند Blockfolio ،Dapper و Solana را در رزومه خود دارد.

Multicoin Capital: این شرکت نیز یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذار در رمزارزها، توکن‌ها و شرکت‌های بلاکچینی است و سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را مدیریت می‌کند.

توکن ارز دیجیتال Coin98 (کوین ۹۸)

توکن اختصاصی پروژه ارزدیجیتال کوین ۹۸، توکن C98 نام دارد. این توکن بر بستر شبکه‌های اتریوم، شبکه هوشمند بایننس و سولانا و بر اساس استانداردهای ERC20 ،BEP20 و SPL ایجاد شده است. توکن C98 به عنوان یک توکن حاکمیتی و کاربردی در شبکه ارز دیجیتال Coin98 عمل می‌کند. در حال حاضر از تعداد عرضه کل توکن‌های C98 که ۱ میلیارد توکن است، چیزی حدود ۱۸۵ میلیون توکن به گردش درآمده است.

موارد استفاده از توکن Coin98

کارمزد تراکنش‌ها: در صرافی کوین ۹۸ برای تمامی تراکنش‌ها، کابران ملزم به پرداخت کارمزد هستند که امکان پرداخت با توکن C98 و تخفیف بیشتر فراهم شده است.

توسعه محصول: بخشی از درآمدهای حاصل از کارمزدها برای توسعه محصولات و رشد اکوسیستم استفاده می‌شود.

ایجاد انگیزه جهت استیک دارایی: بخش دیگری از کارمزدها به تأمین‌کنندگان نقدینگی این توکن پرداخت می‌شود.

حاکمیت: کاربران پروژه ارز دیجیتال Coin98 می‌توانند با استیک توکن C98 حق رأی کسب کنند و در پروسه تغییرات پروژه اظهار نظر نمایند.

بهره‌مندی از امکانات ویژه: افراد دارنده توکن C98 به نسبت دیگر افراد از امکانات و مزایای ویژه‌تری در این پروژه برخوردار هستند.

نحوه توزیع توکن C98

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در این پروژه، ۲۱ درصد از توکن‌ها برای برنامه‌های توسعه‌ای، ۲۰ درصد برای گسترش جامعه مخاطبین، ۲۰ درصد برای تیم پروژه، ۱۵ درصد برای فروش استراتژیک، ۱۲ درصد خزانه، ۵ درصد فروش جزئی، ۵ درصد در لانچ پد بایننس و ۲ درصد برای مشاوره در نظر گرفته شده است.

ارز دیجیتال Coin98 را از کجا بخریم؟

در حال حاضر بیشترین میزان معاملات این ارز دیجیتال در صرافی بایننس صورت می‌گیرد. همچنین می‌توانید این ارز دیجیتال را از صرافی کوین ۹۸ و صرافی‌های غیرمتمرکزی همچون یونی سواپ و سوشی سواپ خریداری نمایید. از دیگر روش‌های به دست آوردن توکن C98 می‌توان به استخرهای نقدینگی موجود در صرافی کوین ۹۸ و برنامه‌های استیکینگ اشاره کرد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر امکان خرید این ارز دیجیتال با ارزهای فیات وجود ندارد. برای خرید ارز دیجیتال Coin98 می‌توانید در یکی از صرافی‌های داخلی با استفاده از ریال، یکی از رمزارزهای بیت کوین، اتریوم، تتر یا بایننس کوین را بخرید و سپس در یکی از صرافی‌های پشتیبانی‌کننده از این توکن، آن رمزارز را به توکن C98 تبدیل کنید. بدیهی است در صورتی که هر یک از این رمزارزها را در صرافی‌های خارجی پشتیبانی‌کننده از این توکن داشته باشید، نیازی به استفاده از ریال نیست.

کیف پول های ارز دیجیتال Coin98

با توجه به اینکه توکن این شبکه بر بستر ۳ بلاکچین اتریوم، شبکه هوشمند بایننس و سولانا قرار دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای نگهداری توکن C98، استفاده از کیف پول چندبلاکچینی کوین ۹۸ است. این کیف پول برای کاربران خود امکان نگهداری، انتقال و مدیریت دارایی‌های رمزارزی در شبکه‌های مختلف را فراهم کرده است.

قیمت ارز دیجیتال Coin98

ارز دیجیتال کوین ۹۸ به تازگی به بازار عرضه شده است و اطلاعات قیمتی زیاد و بلندمدتی از این ارز دیجیتال در دسترس نیست. اما نکته‌ای که می‌توان در نمودار قیمت ارز دیجیتال Coin98 مشاهده کرد، رشد قیمتی بسیار زیاد، بعد از اضافه شدن امکان معاملاتی این ارز در صرافی‌های مختلف است.

معمولاً بعد از اینکه توکن‌های جدید به یکی از صرافی‌های بزرگ اضافه می‌شود، شاهد رشد قیمتی بسیار زیادی خواهند بود که توکن C98 نیز از این امر مستثنی نبوده است. بعد از اضافه شدن امکان معاملات این توکن به صرافی بایننس، قیمت توکن C98 رشد بسیار زیادی را تجربه کرد و قیمت ارز دیجیتال کوین ۹۸ از کمتر از یک دلار به قیمت ۸.۶۹ دلار رسید و توانست رکورد تاریخی قیمت جدیدی را از خود به جای بگذارد. مدتی بعد از آن قیمت ارز دیجیتال Coin98 وارد روند اصلاحی شد و تا چیزی حدود ۱ دلار ریزش داشت. بعد از آن قیمت توکن C98 در محدوده قیمتی بین ۱.۰۱ تا ۱.۵ دلار دارای نوسان بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا