ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

بیت کوین “آماده افزایش” است! هدف بعدی ۸۵ هزار دلار!

پلتفرم معاملاتی Decentrader می گوید، بیت کوین (BTC) دوباره “آماده صعود” است، چرا که نمودار در بازه های زمانی مهم نشانه هایی از صعود دارد.

در آخرین به‌روزرسانی بازار خود در ۲۹ اکتبر، این شرکت رشد صعودی جدیدی را برای بیت‌کوین پیش‌بینی کرد که در این هفته به پایین‌ ترین سطح به نسبت رکوردهای قبلی، سقوط کرده است.

تحلیلگران بر این باورند که علیرغم حرکت های جانبی BTC/USD که بازارها آن را پیش بینی می کنند، شانس کسب سود در کوتاه مدت همچنان وجود دارد.

در حالی که محدوده ۶۳،۹۰۰ دلار تا ۶۷،۱۰۰ دلار – کانون اصلی بحث است، اما می توان گفت که موضوع اصلی مورد توجه ممکن است در واقع محدوده ۱۰۰،۰۰۰ دلاری باشد.

در این تحلیل آمده است:

بر اساس تحلیل های تکنیکال،چرخه‌های بازار و موارد درون زنجیره‌ای، ما همچنان بر این باوریم که بیت کوین تا زمان رسیدن به ۸۵،۰۰۰ تا ۹۰،۰۰۰ دلار مشکل جدی ای نخواهد داشت و موانع اصلی بعد از رسیدن به این هدف بر سر راه این رمزارز قرار خواهند گرفت.

این امر تا حدی به دلیل کراس میانگین متحرک به وجود آمده است که شامل روندهای ۱۲۸ روزه و ۲۰۰ روزه می شود.

نمودار سه روزه بیت‌کوین که Decentrader آن را ابزار قیمتی دقیقی می‌داند، اکنون صعودی است و با روند نزولی روزانه و خنثی در تایم فریم هفتگی در تضاد است.

همین اتفاق دلیلی بر ورود قیمت به کانالی احتمالی است که می تواند تا آغاز سال ۲۰۲۲ قیمت بیت کوین را به ۱۵۰،۰۰۰ دلار برساند.

نمودار BTC/USD با هدف بالای کانال. منبع: Decentrader

وضعیت موجود در عرضه کلی بیت کوین نیز اهمیت دارد. ذخایر صرافی ها همچنان در حال کاهش است، که نشان دهنده عزم راسخ به نگهداری، به جای فروش، در میان معامله گران است.

شواهد همچنان حاکی از آن است که فعالان فعلی بازار دید صعودی دارند. یک نشانه در حمایت از این موضوع، خروج مداوم بیت کوین از صرافی ها است، زیرا کاربران تصمیم می گیرند بیت کوین خود را در کیف پول های سخت افزاری نگه دارند. تاثیر خالص این امر کاهش عرضه کوتاه مدت است.

تا زمانی که این روند تغییر نکند، فشار رو به افزایش بر قیمت ادامه خواهد داشت، زیرا تقاضا برای بیت کوین باید قیمت های بالاتری را در میان عرضه محدود موجود بپذیرد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا