ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بایننس کوین (BNB)، کاردانو (ADA) و سولانا (SOL)، سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰

فروشنده ها در دو روز گذشته تلاش کردند بایننس کوین (BNB) را به زیر ۵۱۸.۹۰ دلار برسانند، اما سایه بلند روی کندل نشان می‌دهد که خریداران برنامه‌های دیگری داشتند. سطوح پایین تر خرید قوی را جذب می کنند و خریداران اکنون سعی می کنند روند صعودی را از سر بگیرند.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB/USDT. منبع: TradingView

افزایش متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۸۶) و RSI درست در زیر محدوده اشباع خرید نشان می دهد که خریداران برتر هستند. اگر خریداران قیمت بالاتر از ۵۴۰.۵۰ دلار را حفظ کنند، جفت BNB/USDT می تواند به سمت هدف الگوی ۵۵۴ دلار و بعداً به مقاومت روانی در ۶۰۰ دلار حرکت کند.

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، فروش تهاجمی در سطوح بالاتر را نشان می دهد. این ممکن است چندین خریدار را به دام بیاندازد و جفت ارز را به حمایت مهم ۳۹۲.۲۰ دلار بکشاند.

ADA/USDT

خریداران طی چند روز گذشته با موفقیت از حمایت قوی ۱.۸۷ دلار دفاع کردند، اما در تلاش هستند تا کاردانو (ADA) را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۰۷ دلار) قرار دهند. این نشان دهنده کمبود تقاضا در سطوح بالاتر است.

کاردانونمودار روزانه ADA/USDT. منبع: TradingView

فروشنده ها اکنون تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر منطقه حمایتی بین ۱.۸۷ تا ۱.۸۰ دلار کاهش دهند. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ADA/USDT می تواند به ۱.۵۸ دلار کاهش یابد. میانگین های متحرک نزولی و RSI در ناحیه منفی نشان می دهد که فروشنده ها بر بازار کنترل دارند.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و بالاتر از میانگین های متحرک بشکند، نشان دهنده انباشت قوی در ۱.۸۷ دلار خواهد بود. این جفت پس از آن می تواند به مقاومت بالایی در ۲.۴۷ دلار صعود کند.

SOL/USDT

سولانا (SOL) در ۳۱ اکتبر از متحرک نمایی ۲۰ روزه بازگشت که نشان دهنده خرید قوی در سطوح پایین تر بود. خریداران اکنون سعی خواهند کرد قیمت را به بالای منطقه مقاومت بالایی در ۲۱۶ دلار به ۲۱۸.۹۳ دلار برسانند.

نمودار روزانه SOL/USDT. منبع: TradingView

اگر آنها موفق شوند، جفت SOL/USDT می تواند روند صعودی خود را از سر بگیرد و به هدف الگوی ۲۳۹.۸۳ دلار برسد. شکست و بسته شدن بالاتر از این مقاومت می تواند درها را برای افزایش احتمالی به ۲۶۵.۸۰ دلار باز کند.

افزایش متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۵ دلار) و RSI در منطقه مثبت نشان می دهد که گاوها دست بالا را دارند. اگر قیمت از مقاومت سربار کاهش یابد و به زیر متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، این دیدگاه مثبت نفی خواهد شد. این می تواند قیمت را تا خط روند پایین بکشد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا