ارزهای دیجیتالکیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال

آموزش گام به گام کیف پول فری ولت (Freewallet)

فری ولت امکان تراکنش بدون هزینه، حجم بالای خرید برای هر ارز دیجیتال و پشتیبانی از همه کارت‌های اعتباری مهم را ارائه می‌دهد.

تاریخچه کیف پول فری ولت

فری ولت (Freewallet) در سال ۲۰۱۶ توسط یک تیم توسعه بلاکچین مستقر در استونی به رهبری آلوین‌ هاگ (Alvin Hagg) راه‌اندازی شد. فری والت برای آزمایش تکنولوژی خود و عوامل ریسک برای کاربرانش، FantomCoin را به عنوان اولین اپلیکیشن خود در بازار ایجاد کرد. پس از موفقیت در مرحله آزمایش، تیم فیری والت چندین کیف پول برای ارزهای دیجیتال مختلف ایجاد کرده است.

فری ولت به تدریج کیف پول مخصوص را برای اتریوم، بیت کوین و مونرو اضافه کرده و محبوبیت زیادی بین کاربران اندروید به دست آورده است. در همان سال تیم آنها کیف پول‌های مشابهی برای سیستم عامل iOS ایجاد کرد. فری والت در سال ۲۰۱۷ نسخه وب برنامه کیف پول چند ارزی خود را منتشر کرد. همچنین فری والت اولین پلتفرم ایجاد کیف پول اختصاصی برای بیت کوین کش در Android و iOS شد. در سال ۲۰۱۸، فری ولت به عنوان سومین کیف پول آنلاین محبوب برای Android شناخته شد. تیم فری والت کم‌کم پیشرفت کرد و آنها چندین کیف پول واحد را برای سایر ارزهای دیجیتال ایجاد کردند. فری والت همچنین اولین کیف پول اختصاصی ترون را برای اندروید راه‌اندازی کرد.

ویژگی‌های کیف پول فری ولت

نسخه‌های کیف پول چندارزی

اکوسیستم Freewallet از هر دو کیف پول‌های دیجیتال اختصاصی و چند ارزی تشکیل شده است. تمایز این دو نوع کیف پول این است که کیف پول‌های اختصاصی می‌توانند میزبان یک رمزارز باشند، در حالی که کیف پول‌های چند ارزی از صدها ارز دیجیتال و توکن پشتیبانی می‌کنند.

تراکنش‌های رایگان

Freewallet مانند غالب کیف پول‌های دیگر، برای انتقال وجوه از یک حساب Freewallet به حساب دیگر هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

پشتیبانی از کراس پلتفرم

پشتیبانی از کراس پلتفرم برای کیف پول در پلتفرم‌های اندروید، iOS و آنلاین. (کراس پلتفرم یک تکنولوژی خاص است که به برنامه‌نویسان این امکان را می‌دهد که بتوانند تحت یک زبان برنامه‌نویسی خاص و مشترک، یک بار اپلیکیشن مورد نظرشان را بسازند و سپس بتوانند از آن در پلتفرم‌های مختلف استفاده کنند.)

صرافی داخلی

صرافی داخلی این امکان را برای کاربران Freewallet فراهم می‌کند که بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را در همه پلتفرم‌ها و با قیمت رقابتی مبادله کنند. فری ولت همچنین فناوری معاملاتی سریع را برای ۵۴ رمزارز و توکن ERC-20 با تراکنش سریع‌تر، با نرخ پایین‌تر و قابلیت ناشناس ماندن در صرافی‌ها معرفی کرده است.

امنیت کیف پول Free Wallet

فری ولت چندین ویژگی امنیتی را اضافه کرده است تا کاربران بتوانند تراکنش‌های ارزهای دیجیتال خود را بدون دردسر و نگرانی مدیریت کنند. ویژگی‌های اصلی امنیتی آنها عبارتند از:

حفاظت از طریق رمز عبور بیومتریک

فری ولت به کاربران خود گزینه‌های امنیتی مبتنی بر PIN را برای برنامه تلفن همراه و کیف پول‌های تحت وب ارائه می‌دهد. همچنین یک ویژگی امنیتی دیگر به صورت بیومتریک برای کیف پول وجود دارد و کاربران می‌توانند با فعال کردن گزینه سیستم امنیتی بیومتریک Touch ID در کیف پول از این ویژگی بهره‌مند شوند.

احراز هویت دو عاملی

برای افزایش امنیت، به کاربران توصیه می‌شود که قابلیت احراز هویت دو عاملی را در کیف پول فعال کنند. برای داشتن این ویژگی امنیتی، کاربران باید رمز عبور و کد تأیید ارسال‌شده از طریق ایمیل و پیام کوتاه را ارائه دهند.

تنظیم محدودیت‌های تراکنش

کاربران می‌توانند محدودیت تراکنش روزانه / هفتگی / ماهانه را در کیف پول خود تعیین کنند. این ویژگی، امنیت بیشتری ایجاد می‌کند و اگر کیف پول دچار حمله سایبری شود، جلوی از بین رفتن تمام دارایی کاربر گرفته می‌شود.

کیف پول چند امضایی فیری ولت

فری والت یک ویژگی چند امضایی را برای تراکنش‌های منفرد فراهم می‌کند تا قبل از انجام تراکنش، یک مجوز اضافه نیاز باشد.

مزایا و معایب فری ولت

مزایا

  • انجام تراکنش رایگان در بستر Freewallet؛ کاربران می‌توانند هزینه تراکنش برای انتقال‌های خارجی را نیز تنظیم کنند.
  • اقدامات امنیتی قوی
  • نصب آسان چندین کیف پول مبتنی بر ارز دیجیتال برای توکن‌های خاص.
  • قابلیت ذخیره‌سازی سرد دارد
  • طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند.
  • صرافی داخلی تضمین می‌کند که کلیه ویژگی‌های مربوط به صرافی در این پلتفرم با نرخ پایین‌تر انجام می‌شود و امکان تراکنش و تبدیل ارز دیجیتال به پول فیات و برعکس را فراهم می‌کند.

معایب

  • به دلیل ذخیره‌سازی کلیدهای خصوصی و داده‌های مشتری، احتمال ایجاد خرابی در سیستم وجود دارد و امنیت پایین‌تری نسبت به کیف پول‌های Non-custodial دارد.

چگونه کیف پول فری ولت را نصب کنیم؟

مرحله ۱ : به سایت freewallet.org مراجعه کنید.

مرحله ۲ : روی دکمه Get Started کلیک کنید.

مرحله ۳ : نوع کیف پول مورد نظر خود را از لیست گزینه‌های موجود در قسمت “Choose your Wallet” انتخاب کنید.

مرحله ۴ : برنامه Freewallet را دانلود و روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنید.

مرحله ۵ : هنگام راه‌اندازی کیف پول، روی “Create New Wallet Tab” کلیک کنید.

مرحله ۶ : برای دسترسی به داشبورد برنامه، یک کد پین (PIN code) برای کیف پول تنظیم کنید.

مرحله ۷ : روی Setting در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید و احراز هویت دو عاملی و بیومتریک را تنظیم نمایید تا امنیت کیف پول شما بیشتر شود.

طریقه کار با فری ولت

رابط کاربری فری والت بسیار کاربرپسند و آسان است. همه کاربردها _از اطلاعات پرداخت و دریافت، تجزیه و تحلیل بازار برای نرخ ارز‌های دیجیتال و تبادل اطلاعات_ همه به راحتی در دسترس هستند. کاربران می‌توانند کیف پول خود را شارژ کنند و بیش از ۴۰ ارز دیجیتال را با کارت بانکی و Apple Pay بخرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا