ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

حجم فروش توکن‌های غیرمثلی سولانا (SOL) به ۵۰۰ میلیون دلار رسید

حجم فروش توکن‌های غیرمثلی مبتنی بر سولانا (SOL) از ابتدای ماه آگوست به تقریبا ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است.

بر اساس داده‌های CryptoSlam، فروش ثانویه NFT‌های سولانا از حدود ۳۴۸،۰۰۰ تراکنش تا ۲ نوامبر، در مجموع ۴۹۷.۷ میلیون دلار به دست آورده است که میانگین فروش هر NFT در ۱۵۰۰ دلار است.

داده‌ها نشان می‌دهد که سولانا در ماه سپتامبر با مجموع ۱۸۹.۴ میلیون دلار یک ماه رکورد فروش NFT ثانویه را تجربه کرده است. در حالی که برخی سولانا را یک «قاتل ETH» می‌دانند، بلاک‌چین اتریوم همچنان محبوب‌ترین مورد در میان طرفداران NFT است و فروش ثانویه در اتریوم در همان ماه به ۲.۲ میلیارد دلار رسید.

solana
حجم فروش NFT ثانویه در سولانا: CryptoSlam

میسون نیستروم، تحلیلگر تحقیقاتی Messari، این داده ها را از طریق توییتر در ۳ نوامبر منتشر کرد و خاطرنشان کرد در حالی که اتریوم (ETH) هنوز “در مجموع فروش ثانویه NFT از سولانا برتر است، این شبکه تازه تاسیس در فاصله چند ماه و به سرعت خود را به عنوان یکی از برترین بلاک چین های NFT در جهان تثبیت کرد.

در حالی که Solana معیارهای امیدوارکننده‌ای را در آدرس‌های منحصربه‌فرد (خریداران و فروشندگان) و میانگین قیمت فروش NFT پایین‌تر نشان می‌دهد، اتریوم همچنان از سولانا در مجموع حجم‌های ثانویه NFT برتر است.

در رتبه بندی CryptoSlam از برترین بلاک چین های NFT، سولانا در حال حاضر از نظر حجم ثانویه ۲۴ ساعته با ۱.۹ میلیون دلار در رتبه چهارم قرار دارد. اتریوم (۳۷.۷ میلیون دلار)، Ronin (23.5 میلیون دلار) و Wax (4.5 میلیون دلار) برترین موارد هستند.

برترین پروژه NFT سولانا، Degenerate Ape Academy است که از زمان راه اندازی آن در اواسط آگوست، فروشی به ارزش ۱۰۵.۹ میلیون دلار داشته است.

بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت SOL طی ۳۰ روز گذشته ۳۰.۳ درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله به حدود ۲۲۵ دلار رسیده است. ارزش بازار سولانا در حال حاضر حدود ۶۸.۱ میلیارد دلار است، که آن را در رتبه پنجم دارایی های دیجیتال از نظر کل سرمایه قرار می دهد و بالاتر از کاردانو (ADA) که دارای ارزش بازار ۶۳.۱ میلیارد دلار است، جای می گیرد.

Cointelegraph Markets Pro هدف قیمتی ۲۵۰ دلاری به ازای هر SOL تا پایان سال دارد و داده های زنجیره ای از بخش DeFi و بازار مشتقات را به عنوان شاخص های کلیدی برای این پیش بینی ذکر می کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا