ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

بر سندباکس (SAND) چه می گذرد؟!

اکوسیستم بازی‌های بلاک چین در طول سال ۲۰۲۱ شاهد رشد انفجاری بوده است چرا که توکن‌های غیرمثلی (NFT) و مدل بازی های جدید به ایجاد فرصت‌های درآمدی بیشتر به مردم در سراسر جهان کمک کرد و در عین حال گروه جدیدی از کاربران را با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا نمود.

یکی از پروژه‌های مرتبط با بازی و ساخت متاورس، سندباکس (SAND) یا دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که در آن کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتال را در قالب یک بازی بسازند، بخرند و بفروشند.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح ۰.۷۰ دلار در ۲۷ اکتبر، قیمت SAND حدود ۳۹۳ درصد افزایش یافت و به بالاترین قیمت تاریخ خود در ۳.۴۵ دلار در ۳ نوامبر رسید و حجم معاملات ۲۴ ساعته به ۹ میلیارد دلار افزایش یافت.

نمودار ۴ ساعته SAND/USDT. منبع: TradingView

سه دلیل برای جهش ناگهانی قیمت SAND عبارتند از: تکمیل موفقیت آمیز بودجه ۹۳ میلیون دلاری، اکوسیستم در حال گسترش آن که همچنان به پذیرش کاربران جدید ادامه می دهد و محیط حمایتی پروژه که به سازندگان اجازه می دهد تا با جوامع خود درگیر شوند و در عین حال سهم اصلی را نیز بر حسب تلاششان دریافت کنند.

در ۲ نوامبر، The Sandbox اعلام کرد که این پروژه یک چرخه سرمایه گذاری ۹۳ میلیون دلاری سری B را که توسط SoftBank Vision Fund 2 هدایت می شد، با موفقیت به پایان رسانده است.

طبق گفته تیم پشتیبان SAND، این بودجه برای کمک به مقیاس‌بندی استراتژی رشد اکوسیستم، عملیات و جذب کاربر استفاده می‌شود.

این طرح‌ها شامل افزودن بازی‌های جدید، اجراهای زنده و تجربیات اجتماعی است که افراد را به مشارکت بیشتر تشویق می‌کند و محیطی سودآور برای سازندگان و برندها ایجاد می‌کند.

فهرست رو به رشد کاربران اکوسیستم

عامل دوم پشت رشد انفجاری قیمت SAND، پروتکل‌هایی است که کاربران سندباکس را گسترش می‌دهند.

اخیرا، اکوسیستم Sandbox از Quan، یک پیام رسان محبوب ژاپنی با مجموعه شخصیت های برچسب استقبال کرد. Quanدر ابتدای ورود خود به اکوسیستم، بیش از ۳۰۰ قطعه زمین، از جمله ۱۰۰ بسته ممتاز که همراه با NFT هستند، به حراج خواهد گذاشت.

اضافه شدن شرکت های محبوب به اکوسیستم The Sandbox باید به گسترش دامنه دسترسی جامعه و جذب کاربران جدید به دنیای بازی های بلاک چین کمک کند.

انگیزه های جذاب خالق

یکی دیگر از دلایل رشدی که برای The Sandbox دیده می‌شود، انگیزه‌های جذاب سازنده است که به توسعه‌دهندگان و هنرمندانی که در اکوسیستم هستند، ارائه می‌شود.

به عنوان راهی برای نشان دادن تمرکز پروژه بر کمک به سازندگان برای توسعه برندهایشان، The Sandbox حدود ۹۵ درصد از درآمد حاصل از اقلامی را که در پلتفرم به فروش می‌رسانند به افراد خلاق می‌دهد و ۵۰ درصد از کل جریان‌های درآمد SAND را مجدداً در بنیاد Sandbox سرمایه‌گذاری می‌کند.

وجوه موجود در خزانه بنیاد، که بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار است، برای ارائه کمک های مالی به هنرمندان، سازندگان و بازیکنان استفاده می شود.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro شروع به شناسایی چشم انداز صعودی برای SAND در ۲۸ اکتبر (قبل از افزایش اخیر قیمت) کردند.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت SAND. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای SAND در ۲۷ اکتبر به محدوده سبز صعود کرد و در ۲۸ اکتبر و حدود ۳۲ ساعت قبل از شروع افزایش ۲۲۹ درصدی قیمت طی چهار روز، به بالاترین سطح ۷۴ رسید.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا