ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

چراغ سبز شد…برو! رالی دیدنی ۵ آلت کوین با یک ویژگی مشترک!

در معاملات کریپتو ما اغلب شاهد حرکت بخش های مختلف پشت سر یکدیگر هستیم. کوین های DeFi ممکن است همه با هم تمایل به رشد نشان دهند، در حالی که توکن‌های متاورس با اخباری مبنی بر اینکه فیس‌بوک نام خود را به متا تغییر خواهد داد، به یکباره افزایش یافتند.

اما آلتکوین هایی که این هفته عملکرد خوبی داشتند، وجه اشتراک بسیار کمی دارند!

ما امروز در حال بررسی این موارد هستیم:

  • پالیگان (MATIC) – یک راه حل مقیاس بندی لایه ۲ برای اتریوم
  • Aave دارایی مالی غیرمتمرکز (DeFi).
  • وویجر (VGX) – پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال
  • Koinos یا (KOIN) – بلاک چینی که برای مقیاس پذیری ساخته شده است
  • لینا (LINA) – پروتکل دارایی متقابل زنجیره ای

همه موارد ذکر شده در ماه گذشته دستاوردهای بزرگی داشته اند و علیرغم تفاوت هایشان در یک چیز مشترک هستند.

هر کدام قبل از رسیدن به اوج قیمت خود، امتیاز VORTECS™ بیش از ۹۰ را به دست آوردند.

در واقع، همه این توکن‌ها الگوهایی از معاملات و رفتار را نشان می‌دادند که به طرز چشمگیری شبیه شرایط گذشته قبل از رالی‌ها بود. و هنگامی که این شرایط معاملاتی فوق العاده قوی شناسایی شد، اکثر این کریپتوها وارد چرخه های مهمی شدند که در آن پویایی قیمت آنها باعث افزایش حجم معاملات و توییت ها شد که به نوبه خود، مرحله بعدی رالی را تقویت کرد.

آیا فرصتی برای معامله گران وجود داشت که زودتر به این چرخه ها بپیوندند؟

نشانه اول

شاخصی که شرایط صعودی را خیلی زود نشان می دهد، امتیاز VORTECS™ نامیده می شود، ابزاری که از طریق پلتفرم اطلاعات مبتنی بر اشتراک Cointelegraph، Markets Pro در دسترس است.

وظیفه آن مقایسه شرایط فعلی معاملات و احساسات با موقعیت‌های مشابه تاریخی و هشدار دادن به معامله‌گران در صورت شناسایی الگوهای صعودی است. آزمایش الگوریتم VORTECS بیش از ده ماه است که ادامه دارد.

امتیاز VORTECS™ بالای ۸۰ به طور مطمئن صعودی در نظر گرفته می شود. به طور متوسط، ۳۰ تا ۵۰ مورد هفتگی از دارایی هایی وجود دارد که از آستانه ۸۰ امتیاز عبور می کنند.

با این حال، نمرات ۹۰ یا بالاتر نادر است. در یک هفته متوسط، معمولاً بیش از ۴-۵ مورد از چنین امتیازهایی وجود ندارد و گاهی اوقات یک هفته کامل می تواند بدون ۹۰ هم بگذرد.

این امتیازات فوق‌العاده نشان‌دهنده اطمینان قوی الگوریتم است که شرایط مشاهده‌شده مشابه شرایطی است که قبل از عملکرد قیمتی یک دارایی در گذشته بوده است. همانطور که قبلاً گزارش شد، امتیازهای بالای ۹۰ گاهی اوقات قبل از افزایش قیمت است که می تواند چندین روز ادامه یابد.

در اینجا نحوه کار با برخی از دارایی های VORTECS™ با بالاترین میزان در ماه گذشته نشان داده شده است.

KOIN و رشد ۱۰۰ درصدی پس از رسیدن به اوج امتیازی

KOIN، دارایی‌ای که اولین امتیاز VORTECS™ آن در ۵ نوامبر محاسبه شده بود، شروع بسیار خوبی داشت. امتیاز این دارایی چند ساعت پس از عرضه آن با قیمت ۲۲ سنت به مرز ۹۰ رسید.

ظرف یک روز، قیمت آن به ۰.۴۴ دلار رسید که ۱۰۰ درصد افزایش داشت. این پامپ با ۴۳۲ درصد بیشتر از حجم معاملات و ۲۲۱ درصد از سطح معمول توییت ها همراه بود.

KOINامتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت کوین (KOIN)، ۳۱ اکتبر – ۶ نوامبر. منبع: Cointelegraph Markets Pro

ممکن است که نتایج قابل توجه رویداد افزایش قیمت Koinos تا حدی به ارزش بازار پایین آن نسبت داده شود که قبل از افزایش چشمگیر قیمت فقط ۲۰ میلیون دلار بود.

متیک: +۳۵٪ پس از اوج امتیاز VORTECS

روند فوق‌العاده MATIC در این ماه با افزایش تعداد آدرس‌های Polygon فعال و همچنین راه‌اندازی پروژه‌ها در شبکه Polygon انجام شده است. اوج امتیاز VORTECS™ دارایی با ۹۴.۲ در ۱۶ اکتبر (دایره قرمز در نمودار)، زمانی که دارایی با قیمت ۱.۵۶ دلار معامله می شد، به دست آمد.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت متیک، ۵ اکتبر – ۵ نوامبر. منبع: Cointelegraph Markets Pro

پس از اوج امتیاز، قیمت MATIC بلافاصله افزایش پیدا نکرد، زیرا شرایط مطلوب تا تقریبا دو هفته بعد به طور کامل محقق نشد. با این حال، حداکثر افزایش قیمت ثبت شده پس از رسیدن رکورد قیمتی به ۳۵٪ رسید که همراه با افزایش ۶.۶۸٪ در حجم معاملات و افزایش ۱۱.۰۸٪ در توییت هایی که به دارایی اشاره کردند همراه بود.

آوی: +۱۱٪ پس از اوج امتیازی

نشانه رشد AAVE در ۱۸ اکتبر زمانی که امتیاز VORTECS™ ۹۰.۸ را به نمایش گذاشت، به دست آمد. در آن لحظه، توکن DeFi با قیمت ۳۰۴ دلار معامله می شد.

آویامتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت آوی، ۵ اکتبر – ۵ نوامبر. منبع: Cointelegraph Markets Pro

امتیاز فوق‌العاده AAVE پیش‌بینی می‌کند که رالی ۱۱ روز دیگر ادامه داشته باشد و به قیمت ۳۳۸ دلار که در ۲۹ اکتبر ثبت شد به اوج خود رسید. سود در معاملات و حجم توییت‌ها حتی چشمگیرتر بود: به ترتیب ۴۸۸% و ۱۱۸%.

لینا: +۱۳.۴٪ پس از اوج امتیاز

LINA صعودی ترین چشم انداز تاریخی خود را در ۱۱ اکتبر ثبت کرد، زمانی که امتیاز VORTECS™ آن در برابر قیمت ۰.۰۵۲ دلار به ۹۰.۲ رسید.

لیناامتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت لینا، ۵ اکتبر – ۵ نوامبر. منبع: Cointelegraph Markets Pro

در مرحله بعدی، قیمت طی یک دوره هفت روزه به ۰.۰۵۹ دلار افزایش یافت که با افزایش خیره کننده ۴۳۹ درصدی حجم معاملات و افزایش ۲۰۰ درصدی در توییت ها همراه بود.

وویجر: +۳.۷٪ پس از اوج امتیاز

توکن وویجر (VGX) بالاترین امتیاز VORTECS™ ماه خود (۹۱.۹) را نسبتاً دیر به افزایش فوق العاده خود از ۲.۱۱ دلار به ۳.۰۵ دلار رساند.

وویجرامتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت وویجر، ۵ اکتبر – ۵ نوامبر. منبع: Cointelegraph Markets Pro

قیمت این دارایی بعد از چهار روز به رشد و رسیدن به بالای ۳ دلار ادامه داد که با افزایش ۴۲.۸۹ درصدی حجم معاملات و ۱۰.۱۹ درصد رشد در توییتر همراه شد. شتاب VGX در اوایل نوامبر تا حدودی کم شده است، با این حال اصول فاندامنتال قوی می تواند به یک تجدید حیات قریب الوقوع اشاره کند.

ممکن است از تجزیه و تحلیل قبلی به این نتیجه برسیم که بررسی توکن هایی که به امتیاز VORTECS™ ۸۰ رسیده اند، ثابت کرده است که یک استراتژی کارآمد برای معامله گرانی است که به دنبال شناسایی طیفی از دارایی ها با شانس خوب برای عملکرد قابل قبول در چند روز آینده هستند.

تمرکز بر روی آن تعداد معدودی که امتیاز بالاتر از ۹۰ دارند، می‌تواند برای اعضای Markets Pro که ترجیح می‌دهند در سطوح با درصد اطمینان بالاتر و بازه‌های زمانی طولانی‌تر فعالیت کنند، مفید باشد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا