بورساخبار بورس و اقتصاد

«محمود گودرزی» مدیرعامل بورس تهران شد!

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۱۰۸واحدی (۰.۰۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۰هزار واحد قرار گرفت اما شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۱۵درصدی مواجه شد.
محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران شد.

وی در زمان علی صحرایی معاون عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران بود، اما پس از برکناری صحرایی از مدیریت عاملی این شرکت، هفتم مهر ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست نهاد اجرایی بازار سهام معرفی شده بود.

گودرزی امروز رسما از سوی هیات مدیره شرکت بورس به عنوان مدیرعامل انتخاب شده و سازمان بورس نیز به عنوان نهاد ناظر این انتصاب را تائید کرده است. او قبل از بورس تهران، مدیرعامل کارگزاری صبا تامین بود.پس از حدود دو ماه سرپرستی، محمود گودرزی به مدیرعامل شرکت بورس تهران، منصوب شد.

محمدهادی سلیمی‌زاده، به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس منصوب شد.

محمدهادی سلیمی‌زاده، به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس منصوب شد.

وی که جایگزین سارا علیاری در این سمت شده مسئولیت مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه تهران را در کارنامه خود داشته و در حوزه مستند سازی نیز به فعالیت پرداخته است.

عدم ارتباط حوزه فعالیت‌های سلیمی‌زاده با بورس واکنش فعالان بازار سرمایه را در فضای مجازی برانگیخت. در ادامه برخی از این واکنش‌ها را می‌خوانیم:

«شخصی رئیس روابط عمومی سازمان بورس شده که حتی گوگل هم نمیشناستش!»

«بله تو بازار سرمایه ما هیچکس رو نداشتیم، رفتیم مستندساز آوردیم. کی می‌خواید خجالت بکشید؟ چرا آدم نمیشید؟»

«رفقا در سازمان بورس به نظرتون دوره آزمون و خطا نگذشته؟ آقای سلیمی‌زاده یک ساعت سابقه کار مرتبط داشتن؟ سابقه مرتباط با بورس به کنار، ایشون کار روابط عمومی کردن؟ اگر بله افشا کنید و اگر نه لطفا نشون بدید که برای توسعه بازار سرمایه جدی هستید. تخصص رو ملاک انتخاب مدیران قرار بدید.»

«‏اینکه ‎سلیمی‌زاده بدون ماموریت پنهانی و مشخص آمده، نشان می‌دهد چند درجه از دو مدیر روابط‌عمومی قبلی بهتر است. اما دلیل نمی‌شود که …»
منبع:تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا