ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیت کوین در نزدیکی “آخرین مقاومت” در ۶۷ هزار دلار!

تحلیلگران می گویند قیمت بیت کوین برای یک حرکت تقریبا پارابولیک (سهموی) پس از گذر از آخرین مقاومت در ۶۷،۰۰۰ دلار آماده شده است.

خریداران دوباره بازار را به دست گرفته اند و این بار آنها بالاترین سطح تاریخ قیمتی بیت کوین (BTC) که در فاصله قابل توجهی از سطح ۶۷،۰۰۰ دلار است را نشانه گرفته اند.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که افزایش قیمت در اواخر شب در ۷ نوامبر قیمت را به بالاترین سطح روزانه در ۶۶،۵۵۷ دلار رساند و در زمان نوشتن این مقاله حجم معاملات همچنان به افزایش خود ادامه می‌دهد زیرا خریداران تلاش می‌کنند کندل روزانه را بالای ۶۶،۰۰۰ دلار ببندند.

بیتکویننمودار ۴ ساعته BTC/USDT. منبع: TradingView

در اینجا نگاهی به آنچه تحلیلگران در مورد رالی امروز می گویند و اینکه قیمت بیت کوین در کوتاه مدت ممکن است به کجا برسد، می پردازیم.

فقط یک سطح مقاومت نهایی وجود دارد

تحلیلگری با نام Rekt Capital نمودار زیر را منتشر کرد که در آن دیدگاه خود را نشان می دهد که “یک مقاومت نهایی قبل از ورود BTC به فاز سهموی (پارابولیک یا انفجار قیمتی) چرخه خود باقی مانده است.”

بیتکویننمودار ۱ هفته ای BTC/USD. منبع: توییتر

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، آخرین سطح مقاومت اصلی که در مقابل بیت کوین قرار دارد نزدیک به ۶۷،۰۰۰ دلار است.

دیوید لیفچیتز، شریک و مدیر ارشد سرمایه گذاری در ExoAlpha، نظریه ای در مورد مدت زمانی که این شکست صعودی می تواند ادامه داشته باشد، ارائه داده است، که نشان می دهد که پرایس اکشن روز دوشنبه نشانه روشنی است که “خریداران بر بازار کنترل دارند و احتمالا تا پایان سال به همین شکل باقی خواهند ماند.”

با این حال، لیفچیتز جانب احتیاط را رعایت کرده چرا که Mt. Gox می‌تواند تأثیر خود را بر بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ دوباره اعمال کند و به طور بالقوه هرگونه حرکت صعودی را متوقف کند.

“فشار” تازه شروع شده است

دومین برداشت صعودی از اقدام قیمت روز دوشنبه توسط معامله‌گر آپشن و تحلیلگر رمزارز، جان ویک، ارائه شد که نمودار زیر را منتشر کرد.

بیتکویننمودار ۱ روزه بیت کوین/دلار آمریکا. منبع: توییتر

ویک گفت:

فشار فشرده به تازگی شروع شده است و ما تقریباً در ATH هستیم. پس از ATH هیچ مقاومتی باقی نخواهد ماند!

فراکتال تاریخی حاکی از نزدیک شدن جهش قیمت است

یک دیدگاه نهایی توسط تحلیلگر کریپتو و کاربر مستعار توییتر به نام «TechDev» ارائه شد که نمودار زیر را در مقایسه عملکرد قیمت در چرخه های صعودی قبلی بیت کوین با بازار فعلی منتشر کرد.

بیتکوینعملکرد قیمت بیت کوین در بازارهای صعودی ۲۰۱۳، ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱. منبع: توییتر

فاز فعلی بازار در مقایسه با چرخه های قبلی با یک دایره زرد رنگ و کلمات “شما اینجا هستید” مشخص شده است که نشان می دهد این احتمال وجود دارد که در چند ماه آینده یک حرکت پارابولیک (سهموی) برای بیت کوین اتفاق بیفتد. چرخه به روشی مشابه دو مورد آخر انجام می شود.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به ۲.۸۷۷ تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین ۴۳.۳ درصد است.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا