بورساخبار بورس و اقتصاد

آیا فردا هم بورس سبز پوش است؟

بورس امروز سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که شاخص کل روز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۴۶۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۵ هزار و ۵۵۳ واحد آرام گرفت.امروز شاخص کل بورس با بیش از ۱۳ هزار واحد مثبت (حدود ۱ درصد رشد) در محدوده یک میلیون و ۴۴۷ هزار واحد قرار گرفت. این سومین روز سبز بورس در هفته جاری بود.

در هفته ای که گذشت بورس به طور کلی روند متعادل رو به رشدی داشت، برخی این روند را نتیجه سیاست‌های حمایتی دولت و جلسه خاندوزی با مجلسی‌ها در صحن علنی می‌دانستند. در مقابل برخی معتقدند بازار بی‌جان سهام منتظر روزهای خوشی است.

بورس فردا هم سبز است

پیام الیاس کردی، کارشناس گفت: طی چند هفته گذشته حجم و ارزش معاملات به شدت کاهش پیدا کرده بود. وی ادامه داد: در حال حاضر اوضاع ارزش و حجم معاملات سهم خیلی بهتر است. اتفاقات اول هفته مثبت بود و حتی یکشنبه که بازار منفی بود هم حجم معاملات امیدوارکننده بود.

الیاس‌کردی گفت: امروز در گروه خودرو از شدت خرید کاهش پیدا کرد و به سمت گروه پالایشی رفت.

این کارشناس عنوان کرد: احتمالا در بازار فردا حجم و ارزش معاملات بالا را شاهد خواهیم بود. صف‌های خرید امروز، فردا هم عرضه خواهد شد. مدار بازار باز هم مثبت خواهد بود و تا آخر هفته این روند ادامه‌دار است.

الیاس کردی گفت: در بازار سرمایه اتفاقات خوبی در حال وقوع است. برخی از سهم‌ها تا ۳۰ درصد رشد کردند. بازار نیاز به نفس تازه کردن دارد.

وی ادامه داد: پول کمی در بازار هست و هنوز در کل بازار خریدار نیست. صف‌های خرید گروه به گروه جابه‌جا می‌شود.
منبع:تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا