ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

کاهش ۷۵ درصدی سود صرافی کوین بیس با وجود لیست شدن شیبا و دوج کوین!

با وجود لیست شدن شیبا و دوج کوین، سود صرافی کوین بیس در سه ماهه سوم سال، ۷۵ درصد کاهش یافت.

Coinbase، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده از نظر حجم معاملات، درآمد سه ماهه سوم را ۴۰۶ میلیون دلار گزارش کرد.

در حالی که این عدد نشان دهنده افزایش ۵۰۰ درصدی نسبت به سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ است، با این وجود کاهش قابل توجهی نسبت به رکورد خود از آوریل تا ژوئن – اولین دوره گزارش آن به عنوان یک شرکت سهامی عام – زمانی که درآمد خالص ۱.۶ میلیارد دلار را ثبت کرد، داشته است.

شرکت‌های مالی دارای محصولات کریپتو عمدتاً کاهش درآمدهای سه ماهه سوم را در مقایسه با سه ماهه دوم، زمانی که بازارها در حال ریزش بودند، گزارش کرده‌اند. این همان موردی است که آلسیا هاس، مدیر مالی کوین بیس، به آن اشاره کرده و گفت:

حجم معاملات در کل بازار نقدی کریپتو در سه ماهه سوم کاهش یافته است.

شرکت Square که امکان خرید و معامله بیت کوین را از طریق Cash App خود می دهد، کاهش ۲۳ درصدی درآمد بیت کوین در سه ماهه سوم را اعلام کرد که موجب کاهش جزئی در سود کلی شرکت شد. سقوط رابین هود با کاهش ۷۸ درصدی درآمد ارزهای دیجیتال بسیار شدیدتر بود. درآمد کلی آنها برای اپلیکیشن معاملاتی سهام و کریپتو از ۵۶۵ میلیون دلار به ۳۶۵ میلیون دلار کاهش یافت.

با این حال، اگر به میزان درآمد سال به سال ریز شوید، تصویر روشن‌تر می‌شود. هر سه شرکت از کریپتو به عنوان یک استراتژی بلند مدت استفاده می کنند تا یک راه حل کوتاه مدت.

کوین بیس به سرعت فهرست‌های خود را گسترش می‌دهد و برخلاف فصل‌های گذشته، بیت‌کوین و اتریوم دیگر کنترل اکثر حجم معاملات یا درآمد تراکنش‌ها را نداشتند. درآمد بیت کوین و اتریوم از ۲۶ درصد کل، در سه ماهه دوم به ۲۱ درصد و در سه ماهه سوم به ۲۲ درصد کاهش یافت. سایر دارایی های کریپتو ۵۷ درصد از درآمد تراکنش ها و همچنین ۵۹ درصد از حجم معاملات را تشکیل می دهند.

صرافی کریپتو بر روی افزودن دارایی‌های جدید کار کرده است. قابل توجه ترین موارد افزوده شده دوج کوین است که با اضافه شدن آن در ابتدای ژوئن خزانه شرکت را افزایش داد.

هاس گفت:

ما دقیقا نمی دانیم که مشتریان قرار است کدام دارایی ها را بپذیرند، بنابراین استراتژی ما استراتژی ای است که از همه دارایی های قانونی پشتیبانی می کند.

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا