ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بانک های اسپانیایی می بایست گزارش برنامه های ۳ ساله ارز دیجیتال خود را ارائه دهند!

بانک اسپانیا سال ها در مورد ارزهای دیجیتال سکوت کرده است. با این حال، امسال، آن را افزایش داده و خود را نشان می دهد. پس از ایجاد رجیستری ارائه دهندگان خدمات ارز دیجیتال، به سمت بانک ها می رود.

طبق گزارشی از El País اسپانیا، بانک de Espana اکنون به دنبال اطلاعات اضافی از سازمان‌های مالی است که با پول دیجیتال سروکار دارند.

هدف از این تحقیق بررسی تأثیر دیجیتالی شدن بر خدمات مالی است نه ممنوعیت یا حمایت از ارزهای دیجیتال. بانک مرکزی از بانک‌های تجاری می‌خواهد تا روابط خود با ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های دیجیتال، سهام آنها و هرگونه قرار گرفتن در معرض ارزهای دیجیتال را افشا کنند.

بانک‌هایی که می‌خواهند در سه سال آینده برای ارزهای دیجیتال موجود راه‌اندازی یا ارائه کنند، باید جزئیات این پروژه‌ها را نیز شرح دهند.

آخرین پیشرفت او زمانی فرا می رسد که بانک های پیشرو در اسپانیا شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال کرده اند. Banco Santander بزرگترین بانک کشور است و اعلام کرده است که در حال کار به سمت یک صندوق قابل معامله در صرافی ارز دیجیتال است. سایر موسسات مالی مانند BBVA و CaixaBank نیز در مراحل مختلفی در ابتکارات دارایی دیجیتال خود هستند.

همانطور که گزارش شده است، Banco Santander و چهار بانک برتر اسپانیایی یک اثبات مفهومی برای انتقال پرداخت با استفاده از قراردادهای هوشمند را تکمیل کردند. بانک سانتاندر همچنین طبق گزارشات، اوراق قرضه مبتنی بر بلاک چین خود را در سال ۲۰۱۹ بازخرید کرد.

منبع:cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا