ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین، پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰

بالاترین رکورد بیت کوین در ۶۹۰۰۰ دلار و صعود آهسته اتر به سمت ۵۰۰۰ دلار سیگنال های واضحی هستند که خریداران کنترل را در دست دارند و اشاره ای است که آلت کوین ها قصد دارند به دنبال آنها حرکت کنند.

بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) در ۱۰ نوامبر مجدداً به بالاترین حد خود رسیده اند که نشان می دهد این روند همچنان به نفع خریداران است.

در گزارش اخیر صرافی Kraken، تحلیلگران گفتند که عملکرد قیمت سه ماهه جاری با سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ همبستگی ۰.۸۸ دارد.

بیت کوین در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷، ۲۲۰ درصد افزایش یافته بود و اگر تاریخ تکرار شود، بیت کوین می تواند به ۹۶،۳۵۵ دلار برسد که می تواند بالاترین رقم این چرخه باشد.

طبق گزارش “The Week On-Chain” Glassnode، دارندگان بلندمدت که بیت کوین خود را بیش از ۱۲ ماه نگه داشته اند، تمایلی به خرج کردن سکه های خود ندارند. نکته مثبت دیگر این است که سرمایه گذاران به برداشت سکه ها از صرافی های متمرکز ادامه می دهند که سهم آنها از عرضه به پایین ترین حد خود یعنی ۱۲.۹ درصد کاهش یافته است.

فروشنده ها سعی کردند بیت کوین را به زیر سطح شکست در ۶۷،۰۰۰ دلار در ۹ نوامبر برسانند اما نتوانستند سطوح پایین تر را حفظ کنند. عقب نشینی متوسط ​​نشان می دهد که خریداران در هر افت جزئی خرید می کنند.

بیتکویننمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند و شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به محدوده اشباع خرید است که نشان می دهد خریداران کنترل را در دست دارند.

اگر خریداران قیمت را بالای ۶۷۰۰۰ دلار حفظ کنند، جفت BTC/USDT می تواند شتاب بیشتری بگیرد و به هدف بعدی در ۷۵۰۰۰ دلار برسد. شکست و بسته شدن بالاتر از این مقاومت ممکن است درها را برای صعود احتمالی به ۸۹,۴۷۶.۱۲ دلار باز کند.

از جنبه نزولی، منطقه بین ۶۷۰۰۰ تا ۶۳۷۵۰ دلار احتمالا به عنوان یک حمایت قوی عمل می کند. اگر این منطقه شکسته شود، نشان می دهد که معامله گران ممکن است به شدت سود ذخیره کنند. سپس ممکن است این جفت به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) (56،۳۴۸ دلار) کاهش یابد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا