ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بیت کوین با وجود پولبک، در هفته های آینده به ۹۰ هزار دلار خواهد رسید!

بیت کوین (BTC) پس از «به دام انداختن» معامله‌گران اهرمی، همچنان به پیشروی در مسیر رسیدن به ۹۰،۰۰۰ دلار در هفته‌های آتی ادامه می دهد.

در آخرین به روز رسانی بازار خود در ۱۲ نوامبر، پلتفرم معاملاتی Decentrader بر احساسات عمومی در مورد قیمت بیت کوین تاکید کرد.

بازه های زمانی بالا همچنان صعودی باقی می مانند

بسیاری از تحلیلگران استدلال می کنند که علیرغم از دست دادن ۴۰۰۰ دلار در یک روز در ۱۰ نوامبر و روند رو به جلو، بیت کوین نزولی نیست.

با وجود شرایط کوتاه مدت که معامله گران دارای اهرم را اذیت می کند، اما نرخ های تامین مالی همچنان بالا است، با این حال، ممکن است پیش از شروع بهبودی، هولدرها سختی بیشتری را تحمل کنند.

Decentrader معتقد است که وقتی این اتفاق بیفتد، بالاترین رکوردهای جدید در تمام زمان ها رخ خواهد داد.

در این به‌روزرسانی آمده است:

ما در بازه‌های زمانی بالا صعودی باقی می‌مانیم و همچنان انتظار داریم که قیمت در هفته‌های آتی به منطقه ۸۵،۰۰۰ تا ۹۰،۰۰۰ دلار افزایش یابد، که با سطح اصلاح فیبوناچی ۱.۶۱۸ همخوانی دارد.

نمودار  هدف و همچنین سطوح حمایتی نزدیک را نشان می‌دهد که نزدیک‌ترین آنها روی منطقه‌ای در حدود ۵۹،۰۰۰ دلار متمرکز است که تحقیقات جداگانه معتقد است می‌تواند به عنوان یک حمایت قوی برای خریداران عمل کند.

Decentrader ادامه داد:

وقتی این چرخه را از آخرین تاریخ هاوینگ با چرخه‌های قبلی مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که تا کنون یک حرکت پارابولیک (سهموی) نهایی را تجربه نکرده‌ایم.

اگرچه بیت کوین به طور خاص با روند صعودی سال ۲۰۱۳ یا ۲۰۱۷ یکسان نیست، اما بیت کوین هنوز در حال پی ریزی پایه های یک “پرتاب سهموی” است.

وقتی چرخه‌ها را به این شکل روی هم قرار می‌دهیم، می‌توانیم ببینیم که چگونه چرخه فعلی مستقیماً شبیه هیچ یک از چرخه‌های قبلی نیست، اما در واقع ترکیبی از این دو است.

نمودار مقایسه چرخه بیت کوین / دلار آمریکا.

چند روز آینده ممکن است تعیین کننده باشد. روز یکشنبه علاوه بر تصمیم گیری نهایی در مورد اهدای مجوز به اولین ETF بیتکوین در بورس آمریکا و همچنین فعال شدن سافت فورک Taproot بیت کوین را نیز شاهد خواهیم بود.

در حالی که پیامدهای کوتاه‌مدت رد ETF ممکن است به BTC/USD آسیب برساند، سال ۲۰۱۷ ثابت کرد که ارتقاء پروتکل‌های اصلی اثری تسکین دهنده دارند.

Decentrader اظهار داشت:

آخرین باری که بیت کوین چنین ارتقای بزرگی داشت، ارتقای Segwit در آگوست ۲۰۱۷ بود. در آن زمان، قیمت بیت کوین ۴۰۰۰ دلار بود، سپس در چهار ماه بعد تا نزدیک به ۲۰،۰۰۰ دلار افزایش یافت.

آیا این بار شاهد رالی مشابهی خواهیم بود؟ با توجه به اینکه بسیاری از شاخص‌های کلان در حال حاضر چقدر صعودی به نظر می‌رسند و هجوم پول‌های جدیدی که وارد ارزهای دیجیتال می‌شوند، مطمئناً ممکن است.

نمودار روزانه BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا