ارزهای دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

مروری بر بازار ارزهای دیجیتال در هفته ای که گذشت

بیت‌کوین و اتریوم ATH‌های جدیدی را ثبت کردند و تئاترهای AMC تا پایان سال کریپتو را به عنوان راهی برای پرداخت، می‌پذیرند.

بیت کوین از مرز ۶۷،۶۰۰ دلار گذشت و تا روز چهارشنبه که ATH خود در ۶۸،۷۸۹ دلار را ثبت کرد به رشد خود ادامه داد. در همین حال، اتریوم روز دوشنبه از ۴،۸۰۰ دلار عبور کرد و تا چهارشنبه به ۴،۸۵۹ دلار رسید.

بیت کوین و اتریوم دو ارز دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازار جهانی هستند که به ترتیب در رتبه های اول و دوم قرار دارند. این هفته مجموع ارزش بازار کل بازار کریپتو به ۳ تریلیون دلار رسید. ارزش بیت کوین بیش از ۱.۲ تریلیون دلار است، در حالی که اتریوم حدود نیم تریلیون دلار را پوشش می دهد.

بیت کوین در پایان ماه گذشته با راه اندازی Proshares’s Bitcoin Futures ETF – یک ابزار مالی تنظیم شده که قیمت معاملات آتی بیت کوین را دنبال می کند، رشد خوبی داشت. در حالی که مدتی بعد یک ETF دیگر بیت کوین فیوچرز توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تایید شد، ولی این بار توسط مدیر دارایی دیجیتال Valkyrie، احتمال تایید ETF بیت کوین به طور قابل توجهی کمتر عنوان شد.

روز سه‌شنبه، مایکل سونن‌شاین، مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال Grayscale گفت که تصویب یک ETF بیت‌کوین که قیمت فعلی بیت‌کوین را ردیابی می‌کند – به‌جای قیمتی که با قراردادهای آتی بیت‌کوین مرتبط است – به یک موضوع سیاسی تبدیل شده است. ممکن است حقیقتی در آن وجود داشته باشد: دیروز، SEC درخواست شرکت سرمایه گذاری VanEck برای ETF بیت کوین اسپات را رد کرد.

بیت‌کوین و اتریوم همچنان ۶ درصد افزایش در هفت روز گذشته داشته‌اند. بیت کوین با قیمت ۶۴،۵۶۷ دلار معامله می شود، در حالی که ارزش اتریوم در زمان نگارش این مقاله ۴،۶۶۹ دلار است. این آخر هفته، ارتقای بیت کوین که مدت ها منتظر آن بودیم به نام Taproot قرار است فعال شود. برخی از تحلیلگران فکر می کنند که تاثیر آن بر قیمت بیت کوین کاملا مشخص است. دیگران فکر می کنند که بیت کوین می تواند حتی بیشتر از این هم صعود کند.

روز سه‌شنبه، سولانا برای دومین بار در چهل روز گذشته ارزش بازار تتر را تغییر داد تا به چهارمین ارز دیجیتال بزرگ جهان تبدیل شود. طرفداران سولانا امیدوارند که به زودی عملکردی تکراری داشته باشند، زیرا این ارز امروز به جایگاه پنجم بازگشته است. در طول هفته ۴ درصد از ارزش خود را از دست داد و در حال حاضر با قیمت ۲۳۴ دلار معامله می شود.

لایت کوین در هفته گذشته ۳۳ درصد رشد کرد و حدود ۲۶۰ دلار معامله شد و بیت کوین کش با افزایش ۱۴ درصدی به ۶۶۷ دلار رسید. این دو رمزارز از این اعلامیه که تئاترهای AMC هر دو آنها را تا پایان سال می پذیرد، سود بردند. بیت کوین، اتریوم و دوج کوین نیز پذیرفته خواهند شد.

قیمت پولکادوت در این هفته ۸.۶ درصد کاهش یافت. ارزش آن در زمان نوشتن این مطلب ۴۶.۲۹ دلار است. در همین حال، قیمت Avalanche با ۲۴ درصد رشد به ۹۲.۰۶ دلار رسید و شیبا اینو با ۱۴ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۰۵۲۰۶ دلار رسید.

منبع: decrypt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا