ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بیت کوین (BTC)، سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰

بیت کوین (BTC) نتوانست سود خود را حفظ کند و با شروع هفته بازارهای ایالات متحده تسلیم ذخیره سود شدند که احتمالاً نشان می دهد که فروشنده ها هنوز تسلیم نشده اند.

به نظر نمی رسد که PlanB، خالق مدل محبوب سهام به جریان BTC، از اقدامات کسل کننده قیمت در چند روز گذشته ناراحت شده باشد. این تحلیلگر بر این باور است که در بدترین حالت شاهد قیمت ۹۸،۰۰۰ دلار تا اول دسامبر و ۱۳۵،۰۰۰ دلار تا ۱ ژانویه خواهیم بود.

به گفته تحلیلگر ویلیام کلمنته که به داده های Glassnode استناد می کند، به نظر می رسد دارندگان بلندمدت منتظر سطوح بالاتر نباشند و شروع به ذخیره سود کرده اند. به گفته کلمنته، “بازار گاوی آغاز شده است.”

نمودار-بازارعملکرد روزانه بازار ارزهای دیجیتال منبع: Coin360

BTC/USDT

بیت کوین در ۱۲ نوامبر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) (63،۲۳۲ دلار) جهش کرد، اما فروشنده ها چالش سختی را در منطقه مقاومت بالای سر در قیمت ۶۷،۰۰۰ تا ۶۹،۰۰۰ دلار به وجود آورده اند.

بیتکویننمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

شاخص قدرت نسبی (RSI) یک واگرایی منفی ایجاد کرده است که نشان می دهد حرکت صعودی ممکن است ضعیف شود. جفت BTC/USDT یک الگوی کنج نزولی تشکیل داده است که در یک شکست کامل می شود و در زیر خط حمایت بسته می شود.

اگر این اتفاق بیفتد، نشان می دهد که معامله گران به شدت سود ذخیره می کنند و ممکن است منجر به کاهش به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) (58,396 دلار) شود. هدف این الگوی کنج ۵۳،۷۷۰ دلار است.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و به بالای ۶۷،۰۰۰ دلار برسد، توقف بعدی می تواند ۶۹،۰۰۰ دلار باشد. شکستن و بسته شدن بالای خط مقاومت الگوی کنج می‌تواند درها را برای صعود احتمالی به ۷۵،۰۰۰ دلار باز کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا