ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه بایننس کوین (BNB) و سولانا (SOL)، ۲۵ آبان ۱۴۰۰

بایننس کوین (BNB) در تلاش است تا از بالاترین سطح ۷ نوامبر در ۶۶۹.۳۰ دلار عبور کند، اما فروشنده ها تمایلی به تسلیم شدن ندارند. آنها به طور تهاجمی از مقاومت بالایی دفاع می کنند.

بایننس-کویننمودار روزانه BNB/USDT. منبع: TradingView

جفت BNB/USDT در ۱۴ نوامبر الگوی دوجی را تشکیل داد که نشان دهنده عدم تصمیم گیری در میان خریداران و فروشنده ها بود. اگر این عدم قطعیت به سمت نزول متمایل شود، این جفت ممکن است به سمت متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۹۳ دلار) سقوط کند.

فروشنده ها باید قیمت را به زیر ۵۷۳ دلار بکشند تا اصلاح را به سطح ۶۱.۸% اصلاحی فیبوناچی در ۵۲۴.۷۰ دلار برسانند.

از سوی دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی یا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش یابد، نشان می دهد که احساسات مثبت باقی می ماند و معامله گران در حال خرید به هنگام کاهش قیمت هستند. شکست بالای ۶۶۹.۳۰ دلار می تواند منجر به آزمایش مجدد بالاترین قیمت تاریخ در ۶۹۱.۸۰ دلار شود. اگر خریداران جفت ارز را به بالاتر از این سطح فشار دهند و حفظ کنند، حرکت صعودی می تواند افزایش یابد.

SOL/USDT

سولانا (SOL) در ۱۳ نوامبر از خط حمایت کانال صعودی بازگشت که نشان می‌دهد خریداران همچنان به خرید در نزول ادامه می‌دهند. خریداران اکنون سعی خواهند کرد قیمت را بالاتر از مقاومت بالایی در ۲۴۸ دلار برسانند و بالاترین قیمت تاریخ را در ۲۵۹.۹۰ دلار به چالش بکشند.

سولانانمودار روزانه SOL/USDT. منبع: TradingView

میانگین های متحرک صعودی و RSI در محدوده مثبت نشان می دهد که مسیر دارای کمترین مقاومت به سمت صعود است. اگر خریداران قیمت را به بالاتر از ATH برسانند، جفت SOL/USDT می‌تواند به خط مقاومت کانال صعودی برسد.

اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر خط حمایتی کانال برود، این دیدگاه مثبت باطل می شود. این می تواند مسیر را برای کاهش احتمالی SMA 50 روزه (۱۸۹ دلار) باز کند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا