ارزهای دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

تحلیل روزانه کاردانو (ADA)، ریپل (XRP) و پولکادات (DOT)، ۲۵ آبان

کاردانو (ADA) در سه روز گذشته زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۰۶ دلار) معامله شده است، اما فروشنده ها نتوانسته اند از این فرصت استفاده کنند و قیمت را به حمایت قوی در ۱.۸۷ دلار برسانند.

کاردانونمودار روزانه ADA/USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و RSI که درست زیر نقطه میانی قرار دارند، نشان دهنده نوسان در کوتاه مدت است.

اگر خریداران قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند، این نشان می‌دهد که فروشنده ها ممکن است کنترل خود را از دست بدهند. سپس جفت ADA/USDT می‌تواند به مقاومت بالای ۲.۴۷ دلار برسد، جایی که فروشنده ها ممکن است دوباره مقاومت سختی داشته باشند.

از طرف دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد، جفت می تواند به ۱.۸۷ دلار کاهش یابد. فروشنده ها باید قیمت را به زیر این حمایت بکشند تا نشانه‌ای از شروع یک روند نزولی باشد.

XRP/USDT

ریپل (XRP) در چند روز گذشته بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۷ دلار) حفظ شده است، اما خریداران در تلاش برای بالا بردن قیمت بالاتر از مقاومت بالایی در ۱.۲۴ دلار هستند. سایه بلند در کندل روز ۱۵ نوامبر نشان می دهد که فروشنده ها در سطوح بالاتر اقدام به فروش می کنند.

ریپلنمودار روزانه XRP/USDT. منبع: TradingView

شکست در بالا بردن قیمت به بالای ۱.۲۴ دلار ممکن است باعث ذخیره سود از سوی معامله گران کوتاه مدت شود. این ممکن است قیمت را به SMA پنجاه روزه (۱.۱۰ دلار) برساند. اگر این حمایت نیز شکست بخورد، ممکن است فروشنده ها بوی یک فرصت را حس کنند و سعی کنند جفت XRP/USDT را به زیر ۱ دلار کاهش دهند.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی برگشت و به بالای ۱.۲۴ دلار برسد، نشان می‌دهد که خریداران بر فروشنده ها غلبه کرده‌اند. این می تواند مسیر رالی احتمالی تا ۱.۴۱ دلار را باز کند. خریداران باید این مانع را برطرف کنند تا کنترل بازار را به دست آورند.

DOT/USDT

پولکادات (DOT) در ۱۰ نوامبر به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۷.۱۵ دلار) رسید، اما فروشنده ها نتوانستند از این برتری استفاده کنند و قیمت را به SMA 50 روزه (۴۱.۳۳ دلار) کاهش دهند. این نشان می دهد که معامله گران در سطوح پایین تر خرید می کنند.

داتنمودار روزانه DOT/USDT. منبع: TradingView

جفت ارز DOT/USDT در چند روز گذشته به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه چسبیده است و احتمال شکست بالاتر از آن را افزایش داده است. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ارز می تواند تا ۴۹.۷۸ دلار افزایش یابد و پس از آن بالاترین قیمت تاریخ را در ۵۵.۰۹ دلار به چالش بکشد.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر ۴۴.۰۴ دلار برسد، این رمزارز می‌تواند به SMA 50 روزه سقوط کند. فروشنده ها باید قیمت را به زیر سطح حمایت قوی ۴۰ دلار برسانند تا دست بالا را بدست آورند.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا